מבזקיםספורט

נשבר שיא קהל הצופים של כל הזמנים במגרשים במחזור משחקים אחד

הערב (שני), נשבר שיא קהל הצופים במחזור נתון בכל הזמנים בכדורגל הישראלי, כאשר 82,684 צופים הגיעו לאצטדיונים במסגרת המחזור ה – 25 של ליגת הבורסה לניירות ערך.

בכך נשבר השיא הקודם שעמד על 77,541 צופים אשר נקבע במחזור השני של עונת המשחקים 2019/20. לשם השוואה, השיאים שקדמו לכך היו 55,675 צופים בעונת 17/18 ו66,125 צופים בעונת המשחקים 18/19.

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון: "אני שמח וגאה בקהל הצופים שגדש את האצטדיונים. במהלך הימים האחרונים ראינו אלפי משפחות וילדים ממלאים את האצטדיונים כשמחוץ לאצטדיונים הייתה חוויה של ממש עם הפעלות לילדים ואווירת קרנבל. חוויה משפחתית ייחודית, מרגשת ומגבשת כזאת אפשר לעבור רק באצטדיוני הכדורגל!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"מדובר בהבעת אמון של קהל הצופים בכדורגל הישראלי. אין תחליף לאהדה, לרגש ולהזדהות של כל אוהד עם קבוצתו. במהלך השנתיים האחרונות מתמודד העולם עם מגיפת הקורונה. אני גאה ושמח שגם בשיא המגיפה שחווינו במהלך העונה, ידעה המנהלת ביחד הקבוצות ומשרדי הממשלה לייצר מתווה במסגרתו האצטדיונים נותרו פתוחים לרווחת הקהל שהגיע לאצטדיונים בהמונים והוכיח אחריות ושמירה על כללי הזהירות." הוסיף כלפון.

לסיום, אמר כלפון: "אנו נמצאים על סף סיום הסיבוב השני ועם הפנים למשחקי הפליי אוף. אני צופה ומייחל למאבקים ספורטיביים מרתקים על תואר האליפות, זכיה באפשרות לשחק בתחרויות אופ״א וכנגד הירידה. אנו פועלים להנגשת שעות המשחקים לכלל הציבור, ילדים, חיילים, סטודנטים, אזרחים ותיקים ושומרי מסורת, הכל תוך יצירת איזונים שיאפשרו לכלל האוכלוסיות להמשיך להגיע לצפות במשחקים ולשבור את שיא כמות קהל הצופים פעם נוספת. אני רוצה להודות לאוהדים שממשיכים להביע אמון בכדורגל הישראלי – אני מחכה לעוד אוהדים במגרשים ומבטיח שנעבוד קשה על מנת להמשיך ולשפר עבורכם את חווית הצפייה".

באדיבות מנהלת הליגות לכדורגל
אילוסטרציה. צילום: pexels

Back to top button