בריאותמבזקים

פרוייקט צוותי מגן – שיתוף פעולה בין מד"א והעדה הדרוזית

במסגרת שיתוף הפעולה בין מגן דוד אדום לעדה הדרוזית, וכחלק מפרוייקט "צוותי מגן" של מד"א, בו מכשיר מד״א את העורף לשעת חירום במסגרתו מוכשרים אזרחים מיישובי הפריפריה והערים להעניק מענה רפואי ראשוני לקהילה במצבי חירום, נפגשו היום (שלישי) בכירי מד"א עם המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית בישראל, השייח' מואפק טריף, שנתן את ברכתו לפרוייקט.

בסיום הפגישה, נתרם ציוד רפואי רב שישמש את העדה הדרוזית, יחד עם מימון להכשרת חברי העדה הדרוזית כמגישי עזרה ראשונה על ידי אנשי העסקים מיכאלה ברקו, שמתנדבת כחובשת בכירה באמבולנסים במד״א וחניכה בקורס הפראמדיקים, רון צוקרמן ועופר קרזנר, שפועלים רבות לעידוד התנדבות.

מיכאלה ברקו אמרה: "אנחנו עומדים לצד העדה הדרוזית מתוך מחויבות לחיזוק תשתיות ההגנה האזרחית של יישובי המגזר הדרוזי, בדיוק כפי שחברי העדה הדרוזית עומדים בגאון לצד מדינת ישראל. תודה מיוחדת לאמיר חסון אשר עמל על יצירת הקשר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ״ל מד״א, אלי בין אמר: "הקשר של מגן דוד אדום והחברה הדרוזית הוא קשר הדוק וארוך שנים, אני מודה לשייח׳ מואפק טריף על התמיכה בפרוייקט החשוב הזה שנועד להעמיק את פעילות הצלת החיים בכל היישובים הדרוזיים בשיתוף הקהילה. אני מודה מעומק הלב לאנשי העסקים, מר רון צוקרמן ומר עופר קרזנר ולגברת מיכאלה ברקו שמעבר להתנדבותה ופעילותה במגן דוד אדום, נרתמה ויזמה את התרומה המרגשת הזו למען החברה הדרוזית בישראל".

מד"א - דרוזים -
צילום: דוברות מד"א

Back to top button