מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום הוגש נגד תושב פרדס חנה בן 36 לאחר שעובד ששכר את שירותיו התחשמל

פרקליטות מחוז מרכז, הגישה היום (שני) לבית המשפט השלום בכפר סבא, כתב אישום כנגד שמעון (שימי) דיין, בן 36 מפרדס חנה, בגין גרימת מוות ברשלנות, לאחר שעובד בחברת שירותי האבטחה שבבעלותו התחשמל ונפל אל מותו במהלך עבודתו.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עינת בניטה, הנאשם הינו הבעלים של חברת "איי סיקיורטי מערכות אבטחה" המציעה שירותי התקנת מצלמות, אזעקות, מערכות מיגון ומערכות תקשורת. במסגרת פעילות החברה, העסיק הנאשם את המנוח, אשר שימש כעוזרו בעבודות התקנה שונות.

הנאשם והמנוח הגיעו במסגרת עבודתם להתקין מצלמות אבטחה במושב ירחיב שבמועצה האזרית דרום השרון. במהלך עבודת ההתקנה, השעין הנאשם סולם על אחד מעמודי החשמל במושב באופן שלא אפשר למנוח להיות במרחק הקבוע בחוק מקו החשמל. הנאשם הורה למנוח לעלות על הסולם, ולבצע עבודת התקנה באופן החורג מן הנהלים ומסכן את חייו, כשהוא ללא קסדה או כפפות, ומבלי שהוא מאובטח מפני נפילה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשלב כלשהו במהלך העבודה, התחשמל המנוח ונפל מהסולם ארצה. כתוצאה מכך, נחבל בראשו חבלה קשה, ובחלוף שישה ימים נקבע מותו. יצוין כי המנוח לא עבר הסמכה ייעודית לעבודה בגובה, ומשכך לא היה בעל אישור כדין לעבודה בגובה. כמו כן הנאשם לא הדריך אותו כנדרש בחוק אודות הסיכונים הכרוכים בעבודתו לפני תחילה העבודה.

צילום: חדשות MivzakLive

Back to top button