מוסיקה

ללא עלות: שירי מימון ושמעון בוסקילה יופיעו בערב הפתיחה של פסטיבל הכליזמרים

פסטיבל הכליזמרים ה 34 יתקיים בצפת באמצע חודש אוגוסט, לצד עשרות נגני כליזמרים וזמרי נשמה בצפת החליטו השנה לשלב גם מופעים מיוחדים של זמרים מובילים. היום פורסם כי בערב הפתיחה יופיעו שירי מימון ושמעון בוסקילה עם מיטב הלהיטים בתוספת ביצוע כליזמר מסורתי.

חובבי מוסיקת הנשמה והאווירה הקסומה של פסטיבל הכליזמרים בצפת ישמחו לשמוע כי לאחר שנה של פסטיבל טלוויזיוני בשל הקורונה באמצע חודש אוגוסט הם יוכלו לשוב לעיר העתיקה ואזורים רבים נוספים בצפת ולהנות מפסטיבל כליזמרים ססגוני במיוחד. פסטיבל הכליזמרים בצפת הינו הפסטיבל הגדול בעולם מוסיקה נשמה יהודית, יתקיים השנה בתאריכים 17-19.8, ט'-י"א באלול. בפסטיבל שהינו בניצוח האומנותי של חנן בר סלע- אמן הקלרינט המוביל, יופיעו למעלה מ 150 נגנים וזמרים מידי ערב בפריסה נרחבת עם 5 במות מרכזיות ועשרות נגנים בין הסמטאות הקסומות.

שמעון בוסקילה. צילום: גלב סמירנוב

השנה החליטו בעיריית צפת יחד עם חברת ההפקה על יצירת 'שילובים' מיוחדים. לצד מופעים קלאסיים של מוסיקת הכליזמרים יופיעו בצפת אמנים בכירים מהמוסיקה הישראלית בביצועי כליזמרים במטרה לחבר גם את הדור הצעיר למוסיקת הכליזמרים. בנוסף, כאמור השילוב המיוחד הראשון שנחשף הינו של שירי מימון ושמעון בוסקילה בערב הראשון של הפסטיבל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שירי מימון. צילום: אוהד רומנו

כל המופעים בכניסה חופשית וללא תשלום לקהל הרחב. בנוסף למופעים, בימי הפסטיבל מתקיימים גם אירועים מיוחדים במתחמים ברחבי העיר, ביניהם סיורים מודרכים ללא תשלום לאורך היום, סדנאות והרצאות בנושאים מגוונים, אירועים לילדים, נגני רחוב פזורים בסמטאות, מופעים לילדים, קולינאריה עשירה ומאכלים מיוחדים שיוגשו כספיישלים במסעדות ברחבי העיר ועוד. בשנה זו מתחדש הפסטיבל עם תכנית אמנותית מגוונת, עם פעילויות רבות מסביב לפסטיבל ועם אמני מובילים אשר יבצעו בהופעתם גם קטעי כליזמרים מיוחדים בנוסף על הלהיטים המוכרים.

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח