פוליטי / מדיני

ח"כ אבוטבול: להפריד בין הדברים ולהחזיר מידית את הבנים שלנו הביתה

ח״כ משה אבוטבול (ש״ס) שיבח לפני זמן קצר (שני) את עובדי חברת החשמל על סירובם לתקן את קווי החשמל בעזה עד להשבת הבנים.

צילום: ערוץ הכנסת

ח"כ אבוטבול אמר: ״יש רגעים שצריך גם להגיד מילה טובה והערכה למי שבמעשה שלהם פועלים לקדם נושא כאוב שרבים וטובים מאיתנו רוצים כבר לראות בפתרונו ובסיומו השבת הבנים השבויים הביתה. הדברים אמורים כלפי החלטת ועד עובדי חברת החשמל שהודיעו: ״לא נתקן את קווי החשמל בעזה עד שישיבו את השבויים״. ההודעה באה כמובן כאות הזדהות ותמיכה במאבק הצודק להשבת הדר גולדין, אורון שאול, ואברה מנגיסטו, השבויים בידי החמאס ברצועת עזה.

ח"כ אבוטבול הוסיף בנאומו: "יו״ר הוועד מר מיקי צרפתי הודיע שאם הם יתבקשו ע״י הנהלת חברת החשמל לכשיתאפשר לתקן את הקווים / אנו נבקש מהעובדים לסרב לתקן עד השבת הבנים הביתה. הוא גם ציין שהוא מקיים קשר עם המשפחות ובעיקר עם משפחת גולדין. צר לי שהנהלת חברת החשמל לא מגבה באופן ברור את הצעד הזה המתבקש מאליו, כי אם בחמאס עשו, ועושים יום יום – חושך למשפחות היקרות חושך מתמיד וכאב יום יומי לכל אחד מבני המשפחות, שלא יצפו שאנו הישראלים נביא אור לבתים ברצועה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, ביקר ח"כ אבוטבול: "לא יתכן שבקשה הומנית מלאה רגש וכאב עצום להשיב את הבנים הביתה לאחר שנים של סבל, לא תענה ע״י אויבנו בחמאס, ועוד לנו ידברו ויטיפו כל היום על רגש ורחמים כלפי העזתיים היושבים בחושך. זהו מוסר כפול: מצד אחד לענות את המשפחות האומללות המצפות שנים ליקיריהם, ומצד שני לפנות ברגש אלינו הישראלים, ולמדינת ישראל – לחבר להם בעזה חשמל, ולספק להם תרופות וכד׳."

לבסוף קרא ח"כ" אני דווקא מכאן קורא לכל חברי הכנסת מהסיעות הערביות מרע״ם מבל״ד ומהמשותפת, וגם מחברי מר״צ: נצלו את כל יכולותיכם וכל כוחכם וקשריכם, להפריד בין הדברים ולהחזיר מידית ללא כל תנאי מוקדם את הבנים שלנו הביתה. אתם תמיד בנאומיכם חוצבי הלהבות אש, מדגישים את הסבל של הציבור הערבי. אולי פעם תתרגשו ותפעלו למען השבויים היהודים? אולי תתעלו קצת מעל השיקולים הפוליטיים ותטפלו גם בזה? יש גבול לאטימות ולשנאה! יש ציפייה לראות פעם שהשמאל מפעיל את מיטב קשריו למען השבויים בידי החמאס. דמעות יש גם לאימהות היהודיות היושבות בציון ומצפות לבנים שלהם שישובו הביתה״.

צילום: ערוץ הכנסת

Back to top button