מבזקיםפוליטי / מדיני

זה היזם ואיש העסקים שיתמודד על ראשות העבודה

הקרב על ראשות העבודה מתחמם. היזם ואיש העסקים אבי שקד הודיע היום (רביעי) כי יתמודד על ראשות מפלגת העבודה בפריימריז הקרובים אשר ייערכו בסוף חודש מאי. שקד סיפר כי החלטתו להתמודד מגיעה בעקבות סכנה ברורה ומיידית לעתיד המפלגה.

לדברי שקד התוכנית לחיבור העבודה עם מפלגת מרצ ותנועות נוספות להן אין כל קשר עם ערכי מפלגת העבודה יביא למחיקתה מהמפה הפוליטית. אבי שקד חבר במפלגת העבודה מזה עשרות שנים. שקד נולד וגדל בנתניה, ובעל תואר מהנדס כימיה באוניברסיטת בן גוריון.

בשנת 1997 הקים שקד ביחד עם אחיו אהרון ז"ל, את אתר ההימורים הבינלאומי 888 אשר היה באותם הימים למיזם אינטרנטי פורץ דרך והפך להצלחה גלובאלית חסרת תקדים. החברה פועלת כיום ב – 200 מדינות ברחבי העולם, ונסחרת בבורסה בלונדון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אבי שקד אמר: "יותר מדי אנשים במפלגה מקבלים בהכנעה את זה שהעבודה סיימה את תפקידה ההיסטורי- זו טעות אדירה, ואני כאן על מנת להבטיח שזה לא יקרה. אין ספק שנעשו הרבה טעויות, המפלגה התרחקה מהבוחרים שלה והפכה למנותקת".

במסגרת ההכרזה חשף שקד את תוכניתו המדינית, תוכנית בת שבעה שלבים לסיום הסכסוך וקידום השלום ומעמדה האזורי של מדינת ישראל במרכז עשייתו, זאת לדבריו במטרה לתקן את הנזק האדיר שגרם לה ראש הממשלה בנימין נתניהו וחברי ממשלתו.

אבי שקד - עבודה - מועמד -
צילום: באדיבות טנא תקשורת

Back to top button