חדשות הארץ

בגרות באירוח: האולפנה שאפשרה לתלמידות הדרום להיבחן

במרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא התקיימה היום (רביעי) הבגרות במתמטיקה על פי הנהלים באזורים השונים בארץ. בחלק מהמוסדות בין רחובות לנתניה אפשרו לתלמידות ולתלמידים לבחור האם להיבחן השבוע או במועד המיוחד שנקבע לעוד מספר שבועות בעקבות המצב הביטחוני, זאת מתוך רצון להיטיב עם התלמידים ולאפשר להם הצלחה מקסימלית. תלמידות אולפנת בני עקיבא סגולה בקריית מוצקין אף נאלצו לרדת למקלטים בשל האזעקות אחר הצהריים בקריות, אך צוות האולפנה הרגיעה אותן והן שבו לקיים את הבחינה במרחבים מוגנים.

צילום: דוברות מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא

בתחילת השבוע התקבלה באולפנת בני עקיבא הדר גנים בקשה יוצאת דופן, 20 תלמידות מגדרה ומיישובים דרומיים נוספים שלא יכולות להיבחן בבגרות במתמטיקה דרך בית ספרם בשל ההפגזות הבלתי פוסקות, ביקשו להיבחן דרך האולפנה. על אף הקשיים והבירוקרטיה הכרוכה בכך מיהרו בהנהלת האולפנה לארגן את כל הדרוש בשביל שהתלמידות יוכלו להיבחן. במהלך היום נבחנו התלמידות הדרומיות יחד עם תלמידות האולפנה בשאלונים השונים בשקט ובבטחה. התלמידות ביקשו להודות לאולפנה על המאמץ הרב והאפשרות לעבור את הבגרות.

ראש אולפנת בני עקיבא הדר גנים הרב אמיר סנדלר אמר: "עם ישראל כולו נמצא בעת משבר, אך אין ספק שתושבי הדרום סובלים כבר שנים יותר מדי. שמחנו על הזכות שנפלה בחלקנו לעזור לתושבות הדרום להיבחן בשקט ובבטחה, הערבות ההדדית היא ערך עליון באולפנה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא
Back to top button