מומלצים

כוכב נולד – גרסת הכדורגל

אם חלמתם שהילד שלכם יהיה כוכב כדורגל, נפתחה עבורכם ההזדמנות הגדולה מכולן. האקדמיה לכדורגל בדרום מציגה מהלך קהילתי-ספורטיבי שיאפשר לכם לרשום את הילד לפעילות פעמיים בשבוע כולל ציוד מקצועי וכל זה תמורת מחיר חברתי של 500 שקל בלבד לחצי שנה!!!

"האקדמיה לכדורגל בדרום" זה מותג מפואר ובעל מוניטין עצום בבאר שבע וסביבתה. מזה עשור שהעבודה היסודית של המאמנים שם מצמיחה כישרונות כדורגל נהדרים. שחקני נערים שהחלו את פעילותם באקדמיה הגיעו ממנה לקבוצות הליגה הבכירה בחיפה, תל אביב ופתח תקווה.

שלומי בן גרא שלקח על עצמו את האתגר, מוכר מאוד בבאר שבע בעשור האחרון. בימים אלה הוא מזמין את ההורים למהלך ספורטיבי-חברתי חסר תקדים. בן גרא מחפש ילדים בגילאים 4 עד 10 כדי לצרף אותם לאקדמיה. והעלות? מגוחכת לחלוטין. תמורת 500 שקלים לחצי שנה, יתאמן הילד שלכם פעמיים בשבוע במשך שעה וחצי ויקבל ציוד ספורט מלא בתוך העסקה!

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

 

שלומי בן גרא באימון באקדמיה

 

ביקורנו באחד מאימוני ההיכרות שהינם ללא עלות, העלתה שמדובר בגוף מנוסה, אחראי שדוגל ביחס אישי ובעבודה מקצועית עם קבוצות קטנות.

הורה מאושר שפגשנו במגרש אמר: "שמה של האקדמיה הולך לפניה בזכות היכולת לייצר שחקנים מצויינים. הם מתחילים לעבוד עם הילדים בגיל מאוד צעיר וזו חוויה לראות אותם מקנים לשחקנים יסודות משחק נכונים".

מאמן כדורגל שמכיר את הפעילות באקדמיה הוסיף: "כאשר שחקן מצטרף לפעילות רק בגיל 11 או 12, זה מתחיל להיות מאוחר מדי ויש לו הרגלים רעים. חשוב להתחיל כמה שאפשר יותר מוקדם".

אנו נציין כי המתקן אליו עברה האקדמיה הוא מהטובים בישראל. המגרש החדש ב"אמפי פארק" מרהיב ויש בו כל התנאים הדרושים. שיבוצו באזור פיתוח ולא בתוך אחת השכונות, חמש דקות נסיעה מ"ביג" מאפשר לפעילות להתנהל באווירה רגועה ומיוחדת שמתאימה לגידול שחקנים צעירים.

כרגע נערכים במגרש אימוני ניסיון בימי שני וחמישי מחמש עד שש וחצי. לאור הצלחת בית הספר הזה, שגידל מאות תלמידים מכל הרמות, אפשר בהחלט לקבוע שכאן מתחיל תהליך פיתוח מקצועי לדור הבא.

שלומי בן גרא: "אנו מגשימים חלום ועושים מהלך של איתור כישרונות צעירים מבין משפחות הדרום. כפי ששמת לב החשיבה אינה כלכלית, המחיר אפשרי לכל כיס ומוגש מאיתנו באהבה גדולה. כל ילד ימצא את עצמו באקדמיה וישובץ בעתיד לקבוצות השונות. המחוננים יגבירו קצב לחמישה אימונים בשבוע כדי להתפתח למחלקת נוער".

 

תוכלו להירשם בנייד של שלומי: 0526054771

או בדף הפייסבוק של האקדמיה לכדורגל בדרום:

https://www.facebook.com/shlomigoalschool

 

 

 

 

 

 

 

Back to top button