חדשות הארץ

עובדי חברת החשמל עובדים כעת במיוחד בכדי לאפשר אספקת חשמל סדירה

מ"מ יו"ר המזכירות הארצית ויו"ר ארגון עובדי חברת החשמל במרחב הצפון, אילן פנחס לפני זמן קצר (רביעי) מדגיש כי "עובדי חברת החשמל בכל רחבי הארץ, דואגים בשעות האחרונות לאספקת חשמל סדירה ללקוחות החברה במזג אוויר חורפי סוער במיוחד ומוכיחים פעם נוספת עד כמה הם מגלים חריצות ומסירות על מנת שכל המערכות תוכלנה לתפקד במינימום תקלות ובתיקון תקלות אם תהיינה שכאלה ברשת החשמל".

פנחס המשיך: "אני מחזק את עובדי החברה וקורא להם לשמור על בטיחותם ואני משוכנע שהם יעשו כל שביכולתם ומסביב לשעון במהלך הימים הקרובים שעפ"י התחזיות במהלכם הטמפרטורות תהיינה חריגות ביותר ואני מבקש גם מלקוחות החברה להתאזר בסבלנות במידה ותהיינה תקלות".

בנוסף אמר, "גם עובדי מוקדי החברה זמינים במשמרות 24 שעות ביממה לדיווחים על תקלות ברשת החשמל במספר טלפון 103 ואני מודה להם מאוד על מסירותם ודבקותם בכל עת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, יו"ר ארגון עובדי חברת החשמל במרחב הצפון אילן פנחס, יצא בקריאה לעובדי החברה שטרם התחסנו נגד נגיף הקורונה להתחסן בימים הקרובים, "בכדי להגביר את תחושת הביטחון הבריאותי שלנו ושל המשפחות שלנו ולהתגייס בכך למאבק הלאומי למגר את המגיפה". יחד עם זאת אילן פנחס חזר ואמר: "לשמחתי, אחוז המתחסנים בקרב עובדי החברה בהתאם לקבוצות הגילאים – גבוה!"

Back to top button