חדשות הארץ

מפכ"ל המשטרה: אנחנו ערוכים בפריסה מלאה עם יכולת חילוץ ויכולת סיוע

מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי עורך בשעות אלו (רביעי) סיור שטח בצפון הארץ, זאת בכדי לעמוד מקרוב אחר היערכות המשטרה באזור ופעילות המערכים השונים וכוחות השיטור, על רקע מזג האוויר הסוער שפוקד את מדינת ישראל. משטרת ישראל נערכת מאז שעות הבוקר ברחבי הארץ באמצעות מגוון כוחות ואמצעים, למתן מענה מיטבי לציבור כולו ובפרט למשתמשי הדרך.


צילום: דוברות המשטרה

בסיור שנערך הערב בצפון הארץ בראשות מפכ"ל המשטרה יחד עם מפקד מחוז צפון, ניצב שמעון לביא, ר' אגף התנועה, ניצב אלון אריה, קיבל המפכ"ל סקירה אודות פריסת הכוחות, פעילותם ומוכנותם לתרחישי קיצון. כמו כן המפכ"ל קיים הערכת מצב עם המפקדים, פגש בשוטרים והשוטרות במשימות השונות ושוחח עמם על הפעילות המבצעית ותכליתה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן


צילום: דוברות המשטרה

במהלך הסיור אמר מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי אמר: "משטרת ישראל ערוכה ופרוסה מהצפון עד הדרום גם בצירים הראשיים וגם בערים, ובכל מקום שנדרש. אנחנו ערוכים בפריסה מבצעית מלאה עם יכולת חילוץ ויכולת סיוע, ועושים כל שביכולתנו על מנת לשמור על שלום הציבור ועל יכולת ההתניידות, בפרט של גורמי החירום וההצלה. אני גאה בשוטרים שפועלים בקור, איתנים וחדורי מוטיבציה לעזור ולסייע מתוך תחושת שליחות. נמשיך ונעשה כל שביכולתנו בכדי לעזור ולסייע לכולם במהלך הימים הקרובים ולאפשר חופש תנועה במסגרת המגבלות הבטיחותיות".


צילום: דוברות המשטרה

Back to top button