פוליטי / מדיני

רה"מ נתניהו: נסגור גם את המעברים היבשתיים החל ממחר בבוקר

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפני זמן קצר (רביעי) בעת שביקר במרכז חיסונים בשדרות לוויכוח סביב הארכת הסגר: ״ביום השואה הבינלאומי אני מבקש להדגיש שהמדיניות שאני מוביל ברורה: אנחנו לא נאפשר לאיראן להתחמש בנשק גרעיני. אני אומר את זה לאויבים וידידים כאחד, זאת המשימה העליונה שלנו, לשמור על החיים כאן, לשמור על החיים של המדינה שלנו. אנו מגנים על עצמנו בפני המוטציה. המוטציה הבריטית משתוללת בעולם והיא גם נכנסה לישראל. אנחנו הצלחנו לבלום אותה, אנחנו צריכים להוריד אותה ולהבטיח שלא יכנסו מוטציות חדשות שאנחנו אפילו לא מכירים."

עוד אמר ראש הממשלה: "לשם כך קבענו שני דברים: אחד – סגר. אני אכנס מחר את הממשלה ואני אעביר את הצעת משרד הבריאות לממשלה להארכת הסגר, נחליט לפי רמת התחלואה כמה זמן. הדבר השני – אנחנו נאריך את איטום הגבולות שלנו. אנחנו הראשונים בעולם לסגור את הגבולות ולא לאפשר לשום טיסות מסחריות להיכנס למדינת ישראל. אני אוסיף לכך עכשיו את ניתוק הגישות היבשתיות כולל כבישי הירדן. הבאנו תכנית כלכלית לעזור גם לעסקים וגם לאזרחים, אני מצפה מכולם לשים את הפוליטיקה בצד ולהתגייס כאיש אחד, גם לצעדים הבריאותיים שאנחנו צריכים לעשות וגם לצעדים הכלכליים״.

בהמשך לדברי ראש הממשלה, שר הפנים, אריה דרעי הודיע כי מעברי הגבול היבשתיים (נהר הירדן, טאבה, ערבה) ייסגרו לכניסת ישראלים וזרים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תוקף הצו יהיה החל ממחר, ה- 28 בינואר, בשעה 06:00 ועד ליום ראשון, ה- 31 בינואר. מעברי הגבול עליהם יחול הצו הם: נהר הירדן, טאבה וערבה. מעבר אלנבי יישאר פתוח למעבר תושבי יהודה ושומרון.

השר דרעי הבהיר: ״נוכח אי הבהירות וכחלק מהמאמץ המשותף למניעת התפשטות נגיף הקורונה, אני חייב לסגור את המעברים היבשתיים עד להתבהרות הנושא״.

תגובה אחת

  1. ביבי דיקטטור באמת אתה מגזים.
    נרקומנית נסעת להחזיר לארץ, במטוס שלך.
    שלחת אותנו להתחסן, מה עכשו, איך חוזרים לארץ הקודש??????
    אני מקווה שכולם יתעוררו וישלחו אותך,כבר להזדקן עם שרה.
    נמאסת!!!

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח