חדשות הארץמבזקים

מאבטחו לשעבר של נתניהו: "תן לנו לבנות מחדש את הארץ השבורה שלנו"

מאות אזרחים מפגינים בשעה זו (שישי) ברחוב בלפור בירושלים, סמוך למעון ראש הממשלה בנימין נתניהו, בין היתר על הכישלון בניהול משבר הקורונה והשחיתות השלטונית. המפגינים קוראים לראש הממשלה להתפטר מתפקידו.

מארגני האירוע אומרים כי "אין מצב שנאשם בפלילים יהיה ראש ממשלה. לאזרחים המדהימים שגודשים את בלפור בשבועות האחרונים מגיעה ממשלה אחרת: נקייה, שעובדת למען העם, שעסוקה מבוקר עד ערב בטובת האזרחים ולא במשפט הפלילי. נמשיך להגיע לפה, נמשיך לגדול, עד שהנאשם ייצא מבלפור".

צילום: מיקי – אזרח מודאג
צילום: מיקי – אזרח מודאג

אחד מהאנשים הקבועים שמגיע להפגנות הוא ניר אדן, מי שהיה בעבר מאבטחו האישי של ראש הממשלה בנימין נתניהו. גם אתמול הוא היה בהפגנה מול בית ראש הממשלה בירושלים והיום הוא פרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט ארוך בו הוא מבקש מנתניהו לפנות את מקומו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אני חושב שהגיע הזמן ללכת הביתה" כתב ניר בפוסט שזכה בתוך שעה לאלפי שיתופים ומאות תגובות, "לתת לנו לבנות מחדש את הארץ השבורה שלנו, לפנות את מקומך למנהיגים אמיתיים. נקיים, ערכיים. מנהיגים כמו אלו שחתומים על אותה מגילת העצמאות, אלו שדיממו לטובת הדמוקרטיה. אלו שטובת הכלל קודמת לטובתם האישית. אלו שלא משקרים שלא גונבים שלא עושים "קומבינות" ושלא באו לכאן בשביל ה״כ.כ.כ״ (כוח, כסף וכבוד)."

צילום: מיקי – אזרח מודאג
צילום: הדגלים השחורים
צילום: הדגלים השחורים
צילום: הדגלים השחורים
צילום: הדגלים השחורים
צילום: הדגלים השחורים

תגובה אחת

Back to top button