חדשות הארץמבזקים

נתניהו והשר כ"ץ נפגשו עם נציגי העצמאים ובעלי העסקים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כ״ץ נפגשו היום עם נציגי העצמאים ובעלי העסקים, בלשכת רה״מ בירושלים.

בפגישה השתתפו נשיא לה״ב רועי כהן, נציגת העסקים העצמאיים טליה לאופר אפשטיין, נשיא לשכת יועצי המס ירון גינדי, יו"ר התאחדות המלונות וגני האירועים נועם לוי, מנכ"ל איגוד המסעדות והברים שי ברמן, יו"ר איגוד האמרגנים ומפיקי אומנויות הבמה יוני פיינגולד, מנכ"לית איגוד האמרגנים ומפיקי הבמה ענבל ג'ורני פרץ, רונן מיילי וגורמים נוספים.

בפגישה שהייתה עניינית וחיובית, הנחה ראש הממשלה נתניהו להקים באופן מיידי פורום שולחנות עגולים עם נציגי העצמאים ובעלי עסקים כדי לפתור את הסוגיות שעלו. ראש הממשלה קבע כי הפורום יתכנס שוב בשבוע הבא בכדי לעדכן בהתקדמות בפתרון הסוגיות שעלו בפגישה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח המפגש: "היה לי חשוב להיפגש אתכם היום. אנחנו מקיימים שיח ברציפות. הבאנו תוכנית ענקית. אני חושב שברור לכם שכל המדינות עושות מאמץ עליון, גם אנחנו עושים מאמץ עליון. אנחנו נעמוד בהתחייבויות שלנו, כולל בזירוז של התשלום המיידי שאנחנו רוצים לתת לכם. מדינת ישראל אף פעם לא עשתה את הצעדים האלה, כי אף פעם לא היינו במצב הזה. לכן, אנחנו נעשה את זה, ואם צריך נעשה עוד דברים, כדי שאף אחד לא יפול בין הכיסאות. זה חשוב לנו.

אנחנו רוצים לדאוג לסקטור של העצמאים, ולדאוג לו בצורה כזאת שהם יוכלו להתקיים בכבוד, וגם להתארגן לקראת ההמשך, לתת ודאות לשנה שלמה. אני רוצה להמשיך לשמוע אתכם, כי השיח אתכם מאוד עזר לנו להעביר את התוכנית הראשונה, ואין ספק שהוא גם יהיה חשוב בהמשך".

שר האוצר ישראל כ"ץ: "הכאב שלכם הוא כאב מובן, והדאגות הן מובנות. מתוך כל הפגישות האלה נולדו סעיפים ודברים, ואני חושב שגובשה תוכנית שהיא התוכנית שלכם. כל אחד עם מה שהוא מייצג, לפי רמות הקושי. התוכנית היא מקיפה והיא תוגש לממשלה אנחנו מקווים ביום שני וכבר להביא אותה לכנסת השבוע לחקיקה, מעבר למקדמה. וכאן רה"מ פעל – הוא רצה שכבר בימים הקרובים תהיה גם מקדמה לחשבון".

בפגישה השתתפו גם ראש הסגל של רה"מ אשר חיון, מנכ״ל משרד רה״מ רונן פרץ, ר׳ המועצה הלאומית לכלכלה אבי שמחון, ר׳ אגף תקציבים באוצר שאול מרידור, מנהל רשות המיסים ערן יעקב וגורמים נוספים.

צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח