טכנולוגיהמבזקים

בעקבות הביקוש: התעשייה האווירית תסב מטוסי נוסעים למטוסי מטען

התעשייה האווירית חתמה על עסקה נוספת עם חברת השילוח הבינלאומית DHL- תסב מטוסי נוסעים נוספים למטוסי מטען • חוזה בהיקף של עשרות מיליוני דולרים, נחתם מול חברת השילוח בגרמניה.

התעשייה האווירית חתמה על עסקה נוספת עם חברת השילוח הבינלאומית DHL. במסגרת העסקה תסב החברה מטוסי נוסעים מסוג B767-300 למטוסי מטען בעבור חברת DHL. העסקה, בהיקף עשרות מיליוני דולרים, כוללת הסבה של שלושה מטוסים עם פוטנציאל להסבת מטוס רביעי. העסקה נחתמה מול הנהלת DHL גרמניה, ומהווה קפיצת מדרגה נוספת בתחום ההסבות למטען, וביטוי להרחבת קשרי העבודה לחטיבת תעופה של התעשייה האווירית.

חטיבת תעופה של התעשייה האווירית, שהוקמה בינואר 2019, איחדה תחתיה את כלל פעילות המטוסים המאוישים, צבאית ואזרחית, בתעשייה האווירית. חטיבת תעופה הינה מובילה בעולם בתחום פיתוח ורישוי הסבות מטוסים למטען, ובין לקוחותיה נמנות חברות השילוח הגדולות בעולם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעשור האחרון, הפכו מטוסי 767 מוסבים לעמוד השדרה העסקי בעולם הקרגו. כדי להבטיח את עתיד הסבות המטוסים למטען, חתמה חטיבת תעופה של התעשייה האווירית חוזה לפיתוח ולרישוי הסבת מטוסי B777-300 נוסעים למטען עם חברת GECAS.

סמנכ"ל ומנהל חטיבת תעופה בתעשייה האווירית, יוסי מלמד:״התעשייה האווירית היא מבתי ההסבות המובילים והמתקדמים בעולם, המספק מגוון פתרונות באיכות גבוהה, התואמים את צורכי הלקוחות, במטוסים צרי ורחבי גוף. לצד העלייה המתמדת בביקוש למטוסי מטען בשל ה-E-commerce, הדגיש משבר הקורונה את חשיבותם של מטוסי המטען, שהפכו לעורק החיים המרכזי בעולם בעת הזאת. אנו מודים לחברת DHL על האמון המתמשך, הבא לידי ביטוי בבחירתה בנו לצורך הגדלת צי מטוסי המטען שלה״.

מטוסי מטען של DHL. צילום: התעשייה האווירית
מטוסי מטען של DHL. צילום: התעשייה האווירית
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח