מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן: "יש רק אופציה אחת – ממשלה לאומית ליברלית רחבה"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התארח היום (שבת) באירוע "שבתרבות" במועצה אזורית דרום השרון.

על פתיחת קמפיין לגיוס משקיפים בקלפיות אמר ליברמן, "אני חושב שבליכוד ובכל המפלגות יקבלו בברכה יחידת פיקוח על הבחירות שתהיה ממלכתית וכפופה ליו"ר ועדת הבחירות. במגזר הערבי וגם אצל החרדים יש הרבה מאוד אי סדרים. אנחנו פותחים בקמפיין לגיוס מתנדבים שחרדים לטוהר הבחירות – לשבת בקלפיות קודם כל במגזר החרדי וגם במגזר הערבי. במאה שערים יש 120% הצבעה, יש תחיית המתים".

ליברמן התייחס לממשלה הבאה ואמר: "לא מוכן לשבת עם המשיחיים והחרדים, וגם לא עם הרשימה המשותפת והמחנה הדמוקרטי. יש רק אופציה אחת – ממשלה לאומית ליברלית רחבה. לא נשב בשום ממשלה אחרת. השאלה היחידה בבחירות הקרובות היא בין ישראל ביתנו, לבין ישראל של סמוטריץ, ליצמן ודרעי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות ישראל ביתנו

עוד הוסיף ליברמן כי "מי שילדיו הולכים מחר לבית ספר תחת רפי פרץ צריך להיות מאוד מודאג. הוא מקווה להפוך את האוניברסיטאות לבית ספר לנבואה. הוא צריך להוריד את התמונה של הרב קוק ולהחליף בתמונה של שבתי צבי (משיח שקר). יש כאן חבורה משיחית, משיחי שקר שלוקחים אותנו לאבסורד ולמציאות בלתי נסבלת. שר חינוך שרוצה להפוך את האוניברסיטאות לבתי ספר לנבואה וסמוטריץ רוצה להחזיר אותנו לימי דוד המלך, שלמה המלך, חוקי תורה.״

ח"כ ליברמן התייחס גם לשר אריה דרעי וחוק הגיוס ואמר כי "דרעי נמצא בלחץ ואני מרחם עליו. אני מעולם לא הסכמתי לוותר על חוק הגיוס ואמרנו את זה בצורה הכי ברורה. זה שפתאום החרדים אחרי הבחירות הרגישו שיכורי כח ועמדו על הרגליים האחוריות, והיו בטוחים שאני אתקפל, זאת בעיה שלהם."

על ח"כ משה גפני אמר ליברמן כי "גפני אומר בראיון למקור ראשון- לא תהיה ברירה אנחנו נעלה מיסים. הוא יו"ר ועדת הכספים ואין ספק שכמי שיושב על הברז, יש לו הרבה כח לכוון וגם לטרפד החלטות ממשלה. אבל למה גפני אומר שאנחנו נעלה מיסים? כי הציבור שלו, הבחורים שלו, בלאו הכי לא משלמים מיסים משום שרובם מתחת לסף ההכנסה. אז משלמים אלו שיושבים פה באולם, אלו שמשרתים בצבא, עושים מילואים, אלו שעובדים הם אלו שמשלמים מיסים. הם ישלמו את כל הברוך הכלכלי. כל שאר הציבור, זה שלא יבוא להצביע, הוא זה שישלם מיסים."

צילום: דוברות ישראל ביתנו

7 תגובות

  1. זה שליברמן מקבל הרבה מנדטים בסקרים רק מוכיח כמה אנשים טפשים יש כאן.
    מאמינים למי שהחליף רק בשנה האחרונה 3 פעמים את דעתו – פעם עם החרדים למען משה ליאון, פעם רק ביבי, פעם רק לא ביבי.
    מילה זה רק מילה.

  2. מגוכך שליברמן פונה ותקף את השר פרץ בקשר לאמונתו מוסיף לגבי השרות בצבא שהוא בקושי היה מחסני אם בכלל והרב פרץ הינו אלוף משנה טייס מסוקי קרב

  3. הנאום שלו מתחרה בנאומים הטובים של היטלר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    רק ליברמן ישמור על מדינת "ישראל" אנטישמית!!!!!!!!!!!!!!!

  4. בן-גוריון פתח בויתורים לחרדים שברבות השנים הפכו לבעייה לאומית – וביבי אומר להם כיום: הרחב פיך ואמלאנו…

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח