מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ עמיר פרץ: " הבחירה היא בין המסית מקיסריה למאחד משדרות"

יו״ר העבודה גשר, ח״כ עמיר פרץ אמר הבוקר (שבת) בכנס פעילים כי "ביבי חושב שבגלל שיש לו הכול מותר לו הכל. הבחירה היא בין האיש מקיסריה ובין האיש משדרות."

ח"כ פרץ הוסיף כי "בין אם נתניהו ימצא אשם או לא במעשים הפליליים המיוחסים הרי ברור כי במבחן הרף המוסרי והדוגמא האישית הוא ניכשל כישלון מוחלט והסיבה הראשונה שהוא צריך ללכת הביתה היא פירוק הריקמה החברתית של ישראל. כדי לשרוד הוא במודע פורם עוד ועוד את לכידות החברה הישראלית ואת הסולידריות שלה."

עוד אמר כי "כל ישראלי חש ויודע שנהרסה פה הריקמה החברתית העדינה והחשובה שניבנתה בין חילונים ודתיים, בין ימין ושמאל ובין יהודים וערבים וזה מסכן אותנו כחברה. הבחירה היא בין המסית מקיסריה למאחד משדרות"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

5 תגובות

  1. נתניהו גאון בזה שהצליח לכשף גם אותך. הולכים אחריו כמו עדר. אין לכם עיניים לראות שכל מה שמעניין אותו זה הוא עצמו ומשפחתו? איך עוד אפשר להאמין לו? "לא… מה פתאום?"… ואחרי שנייה רץ לחוקק חוק חסינות. תעשו חושבים איבדתם כיוון שם בליכוד!

  2. הבחירה היא בין הגאון מקיסריה ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה למדינה מעולם , לבין המרוקאי המושחת מההסתדרות והאידיוט חסר השפם והמוח משדרות הטופח לעצמו כל הזמן על גבו , האפס המאופס !!!!

  3. כל הכבוד לשר הביטחון
    שהביא 13 שנים שקט לצפון
    לאיש שהציל את הדרום עם כיפת ברזל
    אדם ישר הגון וחי תחת מטחי רקטות
    חובה להצביע למפלגה חברתית

Back to top button