חדשות הארץמבזקים

יאיר נתניהו לגיא פלג: "אתה בדיחה יא דאמבו. לשקר אין אוזניים"

ביום שלישי האחרון, במהדורת החדשות בערוץ 12 חשף גיא פלג, הפרשן לענייני משפט בחברת החדשות תמלילים מתוך החקירה של מנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר ועד המדינה בתיק 4000 שלמה (מומו) פילבר, מי שנחשב במשך שנים למקורבו של ראש הממשלה ומשפחתו וכמי שמונה באופן אישי עם פיטורי המנכ"ל הקודם אבי ברגר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב בחשבון הטוויטר שלו בתגובה לתמלילים שחשף פלג במהדורת החדשות כי, "ערוץ 12 שוב מוכן להתבזות בשביל דובר הפרקליטות גיא פלג. שוב הם מצנזרים את תגובתנו. פלג שוב הוכיח הערב עד כמה תיק 4000 תפור ומופרך, ולא מבוסס על דבר מלבד רכילויות חסרות חשיבות וקונספירציות מופרכות.

שום נתונים, שום הקלטות, שום מסמכים. הנה תגובתנו המלאה: "כל המדינה מבינה שערוץ 12 מגוייס למסע תעמולה שקרית נגד ראש הממשלה נתניהו שהולכת ומתגברת באופן מכוון ככל שהבחירות מתקרבות. אתמול נתפס גיא פלג בשקר כשהוא ערך עדות של פילבר ועד עכשיו לא התנצל כלפי ראש הממשלה. היום שוב בחרתם להשמיט באופן מגמתי ומסולף את עדותו של גלעד ארדן."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

והוסיף, "הרי שר התקשורת ארדן בגיבוי מלא של ראש הממשלה שהביא רפורמות מרחיקות לכת לגבי בזק, והיה זה שר התקשורת נתניהו שיישם את הרפורמות הללו שעלו לאלוביץ׳ ולבזק מיליארדים רבים. העובדות עומדות בסתירה מוחלטת לשטיפת המוח השקרית והמרושעת שאתם עושים ערב ערב בשירות הפרקליטות."

היום (שישי) עו"ד יוסי אשכנזי ממשרד הרצוג פוקס נאמן הגיש לרשות השנייה ולחברת החדשות של ערוץ 12 תלונה בעקבות פרסום הכתבה של גיא פלג. כמו כן פורסם בתקשורת כי לגיא פלג הוצמד מאבטח בעקבות איומים שקיבל על חייו.

גיא פלג. צילום: טוויטר

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו הגיב לדבריו של גיא פלג וכתב: "תשובתי לדאמבו החוצפן. זעקת הקוזאק הנגזל ! חוצפן! אף אחד לא איים עליך! עברתי על כל התגובות. רק מגדפים ובצדק כי אתה מסית ומשקר נגד רוה"מ. אותי מקללים בשעה שמאלנים ברשתות החברתיות את מה שאתה מקבל בשנתיים! ורוב הגידופים והקללות מתבססות על הקלטת הסתר הרכילותית שפרסמת ובה שפכת את דמי. הלב שלך ככ גס לאחרים וככ רגיש על עצמך!"

בהמשך הוסיף יאיר נתניהו, "אוקיי אז ערוץ 12 החליטו לעשות ספין ועל דעת עצמם לשים מאבטחים לשקרן המסית גיא פלג ולנסות להפוך אותו לקדוש מעונה כדי לסתום את הפה לימין שלא יתגונן מולו. אף אחד לא איים עליו. קיללו ובצדק. חלקיק ממה שאני חוטף מהשמאל, בין היתר בגללו."

יאיר נתניהו. צילום: טוויטר

גיא פלג לא התרגש מדבריו של נתניהו וצייץ: "הערב באולפן שישי. בלעדי. תמלילים. נתניהו שר התקשורת. כך נסגרו עיסקאות בין המשרד לבזק. לא תאמינו!"

יאיר נתניהו השיב לו בחזרה: "חחחחחחחחחחחח אתה בדיחה יא דאמבו. נשמה לשקר אין אוזניים. לא יעזור לך."

בעקבות התלונה קולגות של גיא פלג למקצוע הגיבו וטענו להגנתו.

ברק רביד הפרשן המדיני של חדשות 13 כתב בערוץ הטוויטר שלו: "לכל עיתונאי ששותק עכשיו כי הוא מפחד, או מדחיק או חושב שזה רק גיא פלג ואם נוריד את הראש ולא נעשה רעש זה יעבור – אתם חיים בסרט. אם תשתקו או תתקרנפו ולא תעמדו בכל הכוח נגד המסיתים, הבריונים והמאיימים זה לא יעזור לכם. בסוף הם יגיעו גם אליכם. דברו עכשיו בכל הכוח".

יו"ר ישראל דמוקרטית אהוד ברק התייחס להשתלחויות כנגד גיא פלג וכתב, "אלימות ואיומים – תוצאה ישירה של הסתה! נתניהו והפרזיט הצעיר משתלחים בעיתונאי האמיץ גיא פלג, טופלים עליו כינויי גנאי ולוחצים לפיטוריו – זו הסתה והתנכלות. בדיוק כמו ההסתה שהובילה לרצח יצחק רבין. 'איש חלש שעושה שטויות' ממשיך להסית, ואנחנו משלמים את המחיר. חרפה."

אהוד ברק (צילום: ללא קרדיט)

אטילה שומפלבי, המגיש ופרשן חדשות Ynet התייחס אף הוא וצייץ כי "נאמר זאת שוב, כדי שהבלוף של השקרנים לא יתפשט: גיא פלג הוא כתב מעולה. פלג מביא ציטוטים מתוך חקירת משטרה – והוא עושה את זה מעולה. פלג מפרסם את מה שבנימין נתניהו מנסה להסתיר, להחביא, להקטין, למזער ולהעלים. פלג מציב בפני החשוד בפלילים את האמת. כל טענה אחרת היא בולשיט מוחלט".

עוד אמר שומפלבי כי "יריות באירוע פוליטי. מאבטח לעיתונאי. שלטי שנאה והסתה נגד אנשי תקשורת. כזבים ושקרים והשמצות נגד המשטרה והפרקליטות. טינופת נגד שלטון החוק. הסתה נגד יריבים פוליטיים, מבית ומחוץ. גזענות נגד ערבים. שקרים, דיסאינפורמציה ופייק כדרך חיים. בנימין נתניהו מכוון אך ורק לדבר אחד: מלחמת אזרחים"

אטילה שומפלבי. צילום: טוויטר

31 תגובות

  1. תתביש לך מסית דע לך שרצח בוצע פעם אחת כאשר ראש השבכ היה מעורב ומתכנן רצח רבין

  2. כמה שהעם הזה טיפש עם של כסילים וזאת הבעיה שכל טיפש חושב שהוא הכי חכם הררמדות

  3. שרון אתה שמאלן עלוב נפש שמחפש רצח על מנת שתוכל לרקוד על דמם של אחרים כפי שרקדתם על דמו של רבין אתה מסית עלוב ימח שמך לעד.

  4. בזכות נהנתניהו יאמר שהוא מצליח להסית כאחרון הבריונים . לא אתפלא אם יתרחש רצח . על שינאת חינם . וידיו של נהנתניהו תיהינה מגואלות בדם גם במידה והוא יהיה בצד הנפגע .

  5. ההסתות שיוצאות בבלפור מסוכנות .לתשומת לב אזרחי ישראל האם אנו מוכנים לדאוג לראשו של נתניהו עם כל התיקים.לכאורה שקיימים נגדו? חייבים להסתכל אחד בעיני. השני ויאמר לעצמו ההסתה זה הדבר המסוכן ולצערנו המומחה להסתה הוא נתניהו שלחש לאוזניו של הבבאסאלי " השמאל לא יהודים" .

  6. תראו מי מדבר הגזענים הכי מלוכלכים ביקום הלשון שלהם בתחת של השמאל תתבישו לכם מסיתים לרצח נתניהו ובנו שני הברקים החלאות אדם כמו ההורים שלהם הנאצים זבלים יחד עם הדמבו המטומטם הלקקן גיא פלג האדיוט תסכלו על הפרצוף שלכם אתם נחשים אוכלי חינם מפרנסים את המשפחה שלכם על שנאה ושקרים תחנקו מזה מטונפים מגעילים רמאים מבטן ולידה

  7. מי שהוא יודע איך להוריד ילד כאפות מהבמה במהירות של 2 מאך???…שיספר לחבר'ה…
    החלאה מהפוסיקט לא רוצה לבלום את הפה …ללא בושה …לכמה ילדים יש אמא עבריינית פליליסטית ועדיין בלי בושה מקשקש על במות לא שלו…וואללה כמה אני מחכה לקלפי לשלשל כחול לבן…כמה????….

  8. המכנה המשותך של כל ה00 מהערוצים 12/13/11 ודמבו בעיקר שהם לא באמת עיתונאים והערוצי בעיקר מציגים את עליבותם המסחררת ומעצימה את דמבו אחרי כל טקסט ולא לפני שאטמה את אוזניו הגדולות אחרי הכל דמבו אוזניים גדולות גדולת רגישות לשקרים

  9. כל הכלבלבים שנובחים ומגינים על דמבו השקרן הם העוייב המאיים על הדמוקרטיה במדינה דמבו משקר בשמונה בחדשות ערוץ 12 ומתנצל למחרת בבוקר עיתונאים ללא יושרה בערוץ ללא יושרה זה זמן היועץ המשפטי זה עים הזקן המטורלל ויחיל את חוק ההדלפות שדמבו השקרן מציג תוך הסתה

  10. יאיר תיקח את האמא החזירה שלך,את האבא האיום והנורא שלך,ותלכו לאמריקה.טוב ?באמת בלי להעליב,בא להקיא כל פעם שמישהו מכם פוצה את פיו

  11. אטילה.רביד.וההזוי אהוד ברק מליצי יושר של גיא פלג השקרן (דמבו) המסית נגד נתניהו ומתבכיין כמו אשה רעה על זה שתוקפים אותו ברשת חתיכת מוח עלוב מצטרף לכל החלמאים השקרנים והמסיתים אטילה רביד והזקן הסנילי עם הזקן

  12. יאיר נתניהו אתה ילד עלוב ! כשאתה הולך לגופו של עיתונא שעןשה את עבודתו , סימן שזה בול פגיעה , ואתה פונה למכנה משותף נמוך , שמוכנים שאפס כמוך יהיה ראש ממשלה חס וחלילה

  13. אני מרחם על היא פלג, שמאלני שאיבד את דרכו, לא יעזור לו שום פגר שהוא מנסה להחיות, ביבי ינצח ובגדול

  14. יגיע חזרה לסמאל היהיר שזורע שנאה באזרחים מפלג את העם ורודף את כל מי שלא שייך אליהם.
    עושים משפט בשוק ברחובה של עיר
    מזכיר נשכחות מ-1942+

  15. גיא פלג עלוב נפש דם בו אוזניים של חמור שכל של בהמה מי בכלל יטנף את הידיים שלו ויפגע בטינופת כמוך אין אחד שיטנף את הידיים שלו על ליכלוך כמוך ואתה יודע את זה אתה פשוט מחפש כותרת .

  16. הסתה נגד הימין
    התעסקות אובססיבית בראש הממשלה, בליווי שקרים, מתי יש לפוליטיקאים שבכם זמן לעיניינים הבוערים של המדינה, ומתי יש לעיתונאים שבכם זמן לכתוב כתבות אחרות? אתם כל כך מתוסכלים שאתם באופוזיציה שכל היום אתם מתעסקים רק עם ביבי, איזו רדידות, לכו תלמדו מעותנאים בחו"ל מה זה עיתונאי, אתם חובבנים מטופשים, מלאי שנאה. ובקשר לגזענות, מי מתקיף כל היום את יהודי הפריפריה או מצביעי הליכוד? שחור ולבן, מנשקי מזוזות?
    אנחנו דרך אגב לא מתגזענים כלפי הערבים, אנחנו רק אומרים את האמת, ונלחמים על הגנתנו.איך אמר אריק איינשטין:" עיתונאי קטן שלי"
    אבל זה באמת לא משנה. ב17 לחודש יהיה אפשר לעטוף דגים עם העיתונים שלכם. ביבי יהיה ראש הממשלה, החברים שלכם בבגץ יעלמו, וערבים בקרוב יקבלו את המגיע להם. אז בבקשה, החוצה מהמדינה שלנו

Back to top button