מבזקיםמשפטי/פלילי

הוגשה תלונה בגין כתבה של גיא פלג נגד ראש הממשלה בתיק 4000

עו"ד יוסי אשכנזי ממשרד הרצוג פוקס נאמן הגיש לרשות השנייה ולחברת החדשות של ערוץ 12 תלונה בעקבות פרסום כתבה של גיא פלג, אשר עסקה בחשיפת ציטוטים מדויקים כביכול, מתוך עדותו של עד המדינה מר שלמה פילבר בחקירת "תיק 4000".

בתלונה שהוגשה נכתב כי "ציטוט מרכזי אשר הובא במגרת הכתבה הראשונה, ואשר הוצג כציטוט מדויק מחקירתו של פילבר ה"מסבך" כביכול את ראש הממשלה הינו: "אתה מתחיל תפקיד ועוד לפני שאתה נכנס לתפקיד בא אליך איתן צפריר ואומר לך: 'יש אישור על הפרק, אתה מאשר? תמצא דרך לאשר'". ומיד בהמשך: "ברור לי שהמיזוג הזה הוא אסון לאומי. אסור לי לעשות אותו בשום פנים ואופן".

גיא פלג. צילום: אייל בנייש

עו"ד אשכנזי טוען במכתב התלונה שהגיש כי "מדובר בציטוט ערוך ומגמתי, אשר הופך את המשמעות האמיתית של הדברים אשר נאמרו על ידי מר פילבר". עוד הוסיף כי "בהתחשב בנוסח המלא של המשפט שאמר מר פילבר, ואשר אנו בטוחים כי הדברים שנאמרו בפועל על ידי מר פילבר בחקירתו שונו בכוונת מכוון, במטרה להטעות באופן בוטה את הצופים והקוראים ולהעניק לדבריו של מר פילבר משמעות הפוכה לחלוטין – כאילו מר פילבר סבר כי המיזוג של חברת בזק עם חברת YES הוא אסון לאומי, בעוד שלמעשה, הפועל הוא העיד בדיוק ההיפך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד אשכנזי מוסיף במכתבו כי "יש לראות בחומרה רבה ניסיון כה בוטה לערוך את דבריו של מר פילבר כך שיקבלו משמעות הפוכה לחלוטין, וזאת מתוך כוונה ברורה לפגוע, להכפיש ולבזות את ראש הממשלה.

עו"ד אשכנזי דורש במכתב מחברת החדשות של ערוץ 12 והרשות השנייה לבצע בדיקה מקיפה, כיצד ייתכן שכתבה מתפרסמת במהדורת חדשות מרכזית, תוך הצגה מטעה של "ציטוטים מדויקים" כביכול של חקירתו של מר פילבר, תוך השמטה בוטה של מילים, ובאופן שיוצר משמעות הפוכה ומטעה, תוך פגיעה בראש הממשלה.

כמו כן, בתום הבדיקה לפרסם בפומבי את תוצאותיה בתוך 24 שעות ולפרסם התנצלות בפני ראש הממשלה במהדורה המרכזית של ערוץ 12 וכן באתר "MAKO".

עו"ד יוסי מדגיש במכתבו כי התראה נוספת לא תישלח.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

8 תגובות

  1. אפסים קטנים וטיפשים – אין יותר ביבי..
    הוא הולך להפסיד בענק.
    בקרוב מאוד יהיה עסוק עד צוואר בענייני התיקים הרבים שאסף בדרכו הצנועה.

  2. שקרן זה שקרן לא תמיד נתפשים הפעם כןן תשלם ירמאי נוכל משחק אותה מצוטט ומשקר אותנו רק ביבי נצביע בזכותך תמשיך לשקר אם היה צומח לך האף על כל שקריך הייתה קופץ במוט עם האף דרוקר הבא בתור גם הוא שקרן פתולוגי סופו כסופך להיחשף בשקריכם

Back to top button