מבזקיםצבא וביטחון

דובר צה"ל: "פיגוע חמור וקשה מאוד, תגברנו את הכוחות באוגדה"

הבוקר (שישי) סמוך לשעה 10:15 אירע פיגוע קשה במעיין דני סמוך ליישוב דולב בבנימין. שלושה בני משפחה, אב ושני בניו נפצעו באירוע. האב בן ה-46 נפצע בינוני, בנו בן ה-20 נפצע קשה מאוד ובתו בת ה-17 נפצעה אף היא במצב אנוש. האב והבן פונו במסוק צבאי לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים והבת עדיין מטופלת בשטח.

דובר צה"ל תא"ל רונן מנליס התייחס לפני זמן קצר לפיגוע ואמר כי "אנחנו מדברים על פיגוע חמור וקשה מאוד" מחקירה ראשונית עולה כי "מדובר במשפחה שהייתה במעיין ליד היישוב דולב. אל עבר המשפחה הושלך מטען או הופעל מטען שהיה שם מראש – עדיין נמצא בבדיקה".

הוא הוסיף כי "שני פצועים פונו באופן מוסק על ידי חיל האוויר לבית החולים הדסה עין כרם ומעבר לזה ישנה עוד בת משפחה שמטופלת במקום. כוחות נוספים, גם של חטיבת "אפרים" בה התרחש הפיגוע וגם כוחות נוספים הוקפצו בשלב הזה ותגברנו את הכוחות באוגדה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תא"ל מנליס הוסיף כי "המשימה מתנהלת בכמה מישורים – הראשון המישור המודיעני וגורמים מודעיניים נוספים, המישור השני הוא המרדף בשטח על ידי חסימות של חטיבת אפרים ובנימין שתוגברו בכוחות בשעה האחרונה. המישור השלישי הוא מאמץ ההגנה הרגיל של למנוע תופעות של אירועים דומים כאלו".

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button