מבזקיםרצועת עזה

הנייה: "הסכסוך עם האויב הציוני במסגד אל אקצא יוביל לפיצוץ"

ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, נפגע היום (שני) עם אנשי חמאס והתייחס למה שמתרחש בשבוע שעבר במסגד אל אקצא. "מה שהיה במסגד אל אקצא במהלך חג הקורבן שבו הסתערו מאות מתנחלים בכוח ובחסות משטרת ישראל והצבא הוא פגיעה קשה באתרי הקודש הקדושים ביותר שלנו ובמהלך יום חגנו" אמר הנייה.

הוא הוסיף כי "ההתקפה מסמנת שלב חדש בתולדות הסכסוך שלנו עם האויב הציוני על מסגד אל אקצא. זו התקפה שנמשכת וממתרחשת מספר ימים לפני ציון חמישים שנה מאז הניסיון לשרוף אותו (ב-21 באוגוסט 1969).

הנייה הוסיף כי "המציאות באל-אקצא מחייבת אותנו לפעול בכל הכוח על מנת להתמודד עם תוקפנות זו, עם כל היכולות שלנו ובכל המקומות בהן אנו נמצאים. לב הסכסוך שלנו עם האויב הציוני הוא סביב ירושלים ובמסגד אל אקצא. תושבי ירושלים אינם לבד בקרב הזה והוא קרוב לליבם של כל חברי התנועה והעם הפלסטיני כולו. כל אחד חייב לייחס לעצמו חובה כדי לספק יסודות איתנות ויציבות לעם שלנו בירושלים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אני מברך את עשרות אלפי הפלסטינים בירושלים שהגיעו למסגד אל אקצא כשהם מלווים בנשים וילדים והתעמתו עם כוחות הכיבוש כשהם מלאי אמונה והביאו לכישלון תוכנית הכיבוש. אני מדגיש את הצורך שלנו להכין את ילדינו לפעול צבאית בזירות השונות ולהיות מוכנים לעשות את הדרוש כדי לתמול בירושלים ובמסגד אל אקצא אם יקבלו הוראות לכך.

"הסכסוך עם האויב הציוני בכל הקשור למסגד אל אקצא יוביל לפיצוץ. בנקודה זו אני מדגיש בפני כל בני התנועה מהגדה המערבית כי יש את הצורך לקום ולהפגין מגד הכיבוש בכדי לתמוך באל אקצא ובכל מקומות החיכוך. אנו קוראים לאחינו ובנינו בחו"ל לעשות כל שביכולתם כדי לגייס תומכים למערכה להגנה על ירושלים" אמר הנייה.



בסיכום ציין ראש הלשכה המדינית של חמאס: "מה שהניע אותי לפנות אליכם היום הוא גודל המתקפה האכזרית והאיום על הקדושים שלנו, שלא משאירה לנו ברירה אלא להיענות לקריאת החובה כדי לפעול למען מטרתנו המרכזית ולתמוך בה. התנועה האסלאמית עוברת נקודת מפנה חדה ביותר לעבר הניצחון והעצמה, ברוך השם".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח