בידורמבזקיםמשפטי/פלילי

אביה של הזמרת עדי ביטי הורשע בעבירות מין ב-7 קטינות

בימ"ש השלום בכפר סבא (כב' השופט קרשן) הרשיע את רונן ביטי (49) בעבירות של מעשה מגונה בקטינה שלא מלאו לה 14 (ריבוי עבירות), מעשה מגונה בפני קטינה מתחת לגיל 16 (ריבוי עבירות), הטרדה מינית בקטינה שטרם מלאו לה 15. הנאשם ביצע את העבירות ב- 7 מתלוננות שהיו בנות 13-15 בעת ביצוע המעשים.

על פי כתב האישום המתוקן, בו הודה הנאשם במסגרת הסדר טיעון ולאחר הליך גישור ממושך, הנאשם הוא אביה של הזמרת וכוכבת הילדים עדי ביטי. בשנת 2014 הוקמה קבוצת וואטס-אפ בשם "ביטי אימפריה", בה הנאשם היה אחד מהמנהלים, שבה השתתפו כ-70 קטינות שמעריצות את עדי, ואשר הייתה פעילה בתקופה הרלוונטית לכתב האישום. בהמשך, נפתחו קבוצות וואטס-אפ נוספות מצומצמות יותר, עם מי מהקטינות, חלקן ביוזמת הנאשם וחלקן ביוזמת הקטינות. החל מיולי 2017 ועד לסוף ינואר 2018, נהג הנאשם לשוחח עם קטינות המעריצות את עדי, הן בקבוצת "ביטי אימפריה", הן בקבוצות הוואטס-אפ הנוספות והן בצ'אט הפרטי, חלקן שיחות בעלות תוכן מיני. בחלק מהמקרים, נהג הנאשם לפנות לקטינות בצ'אט הפרטי ולשכנען להוריד את אפליקציית הטלגרם, תוך שהוא מסביר כי מדובר באפליקציה "בטוחה", בה ניתן לשוחח שיחות סודיות שלא ניתן להעתיקן או להעבירן, וכי ההודעות נמחקות מיד בסמוך לכתיבתן.

בית משפט השלום בכפר סבא. צילום: חדשות MivzakLive

לאחר שהקטינות התקינו את אפליקציית הטלגרם, הנאשם נהג להגדיר "מחיקת הודעות אוטומטית" ולנהל שיחות בעלות אופי מיני עם הקטינות. בין השאר, נהג הנאשם להציע לקטינות לבצע בעצמן מעשים מיניים, ביקש מחלקן שתשלחנה לו הודעה קולית בה הן גונחות, נהג לשלוח לחלקן תמונות וצילומי וידאו של גברים מבצעים בעצמם מעשים מיניים ועוד. בהמשך, פתחו חלק מהקטינות קבוצת וואטס-אפ שבה חשפו בפני אשת הנאשם את מעשיו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר החשיפה וטרם הגשת תלונה במשטרה, שלח הנאשם הודעה קולית בקבוצת החשיפה באומרו: "ב.ב ו- ה.ה תתחילו להרגיע, למה אני לא אבקש עוד פעם אחת, אמרתי את שלי כרגע, ובוא נראה אתכן ועכשיו לא מרגיעות ועושות מה שאתן רוצות ובוא נראה מה יקרה. לא חוזר על זה עוד פעם אחת, ב.ב- אני לא חבר שלך תרגיעי, ה.ה- אני לא חבר שלך מהרחוב ותרגיעי גם את, ואני לא חוזר על זה עוד פעם אחת, תזכרו מה שאני אמרתי".

ההסדר אינו כולל הסכמה לעניין העונש. השיקולים לעריכת ההסדר היו, בין היתר, מספר רב של ישיבות גישור, במהלכן השופט המגשר הביע את דעתו בנוגע לאישומים שנמחקו מכתב האישום, שהינם מעשים מיניים ברף הנמוך, אשר עלתה שאלה בדבר פליליותם.

סיקור הפרשה באתר החדשות MivzakLive

הותר לפרסום: אביה של הזמרת עדי ביטי הוא החשוד בעבירות מין

עדי ביטי מגיבה לחקירת אביה: "לא אני נאשמת או חשודה בעבירה כלשהי"

הוארך מעצרו של רונן ביטי אביה של כוכבת הילדים ב-6 ימים

רונן ביטי יובא היום להארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשל"צ

המשטרה תגיש מחר כתב אישום כנגד רונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים

אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי הואשם בעבירות מין בקטינות

רונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי שוחרר למעצר בית

4 תגובות

  1. רונן ביטי העבריין המורשע ממשיך לתת לעירית תל אביב שרותי גביה לדוחות חניה וארנונה תחת מסווה של שם אחר בניגוד למכרז.
    לבדיקת מבקר המדינה והמשטרה!!

  2. רונן ביטי מקושר לצמרת המשטרה בהיותו בעל חברה גדולה למתן שרותי הוצאה לפועל הוא העסיק שוטרים בשכר בדרך קבע ושוטרים שפרשו מהמשטרה עבדו אצלו.

  3. אם היה מדובר באייל גולן כל המדינה הייתה על הרגליים… מדינה זבל..
    אין ולא יהיה כמו אייל גולן..
    מספר 1 במדינה…

  4. הוא גם עוסק בחברת גביה להוצלפ .אחללה צדיק ירא שמים אמיתי .המיץ של המיץ של החרא.הכי מעצבן שהשופט יתן לזבל הזה מאסר מצחיק ועונש על תנאי.למה הסדר טיעון קיבינימט למה השופטים והתובעים עצלניים דפרים בלי מוסר עבודה .

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח