צרכנות

עיצוב ביתנים לתערוכות

חדשנות בעיצוב ביתנים לתערוכות

בתערוכות מקצועיות הביתנים של המציגים הם חלונות הראווה שלהם. זה המקום להציג את המוצרים שאותם החברה מייצרת, מייבאת או משווקת במלוא הדרם כדי לעורר עניין.

עיצוב ביתנים לתערוכות

לצורך עידוד הגעתם של הלקוחות הפוטנציאלים לדוכן הספציפי, כדאי לתת דגש על עיצוב ביתנים לתערוכות ולייצר דוכן ייחודי בנראותו כדי שימשוך אותם להתקרב אליו, לראות את הפריטים או את המצגת ולקבל את מלוא המידע.

דוכן רגיל ללא חדשנות עיצובית לא ימשוך את הקהל הרצוי וכך אפשר לפספס מכירות, לכן המגמה היא ליצור דוכנים יוצאי דופן שאי אפשר להתעלם מהעיצוב ומהצבעוניות שלהם בהתאם לסוג המוצרים או השירות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הצוות המקצועי והיצירתי שלנו מבצע עיצוב ביתנים לתערוכות בכל רחבי הארץ תוך עמידה באתגרים חדשים, מקוריים ושימוש בטכנולוגיות חדשניות.

קבלת החלטות על עיצוב הביתנים

כשהמטרה היא לא פחות מביתן מושלם, אנו נעזרים באנשי מקצוע מובילים בתחומם המבצעים סיעור מוחות ומגיעים יחד למסקנות הנכונות של עיצוב ביתנים לתערוכות שיתאימו למטרת האירוע.

לאחר גיבוש החשיבה, מכינים כמה סקיצות, נפגשים עם המזמין ומקבלים את ההחלטה הסופית על הביתן האופטימלי שירשים את כל הקהל בתערוכה.

הצוותים כוללים אנשי הקמה, פועלי תאורה, מעצבים גרפיים, אנשי אחזקה ואדריכלים ובתהליך מתוכנן מראש של עיצוב ביתנים לתערוכות, מקימים אותו לקראת התערוכה.

השפעתם של הביתנים

ביתנים בעלי נראות ייחודית תופסים מיד את עיני המבקרים הרבים המסתובבים באולם והם ניגשים כדי לראות במה מדובר, יוצרים קשרים עסקיים ראשוניים, משאירים פרטים, משוחחים על המוצרים ויוצרים קשר שיכול להוביל לקשרים מסחריים. זו הסיבה שכל כך חשוב ליצור עיצוב ביתנים לתערוכות ברמה גבוהה ובמקרים מסוימים גם ברמה בין לאומית.

ההשקעה הכספית בעיצוב ביתנים לתערוכה על כל מכלול העלויות היא כדאית ביותר מבחינה מסחרית לאור העובדה שבמקרים רבים הביתנים מובילים לקשרי מסחר ענפים שלא היו קורים ללא הסקרנות של המבקרים לראות מה חדש ומה מיוחד בביתן הספציפי.

חבלול להשכרה

חבלול להשכרה הוא מוצר נדרש בכל מקום, באירועים עסקיים, בתערוכות, כנסים ובמקומות רבים נוספים שאליהם מגיעים מבקרים רבים.

מדובר בעמודים יציבים העשויים מניקל המונחים במרחק קבוע זה מזה וביניהם נמתחים חבלים רופפים. הימצאותם של העמודים הללו עוצרת את הגעתם של המבקרים למתחמים מסוימים או חוסמים מעבר לשטח שאינו מיועד להגעת מבקרים.

Back to top button