צרכנות

פיגום נייד להשכרה

פיגום נייד להשכרה בתנאים מעולים

אחת השיטות החדשניות המקלות מאד על העבודה במחסנים ובמרכז לוגיסטיים רחבי ידיים, היא שימוש בפיגום נייד.

פיגום נייד להשכרה הוא מעין מסוע העומד על כמה רגלים כך שהוא מאד יציב. באמצעות המסוע אפשר להעמיס ציוד וארגזים על הרמפה, להעלות אותם למקום גבוה ולהכניס אותם למקום המיועד להם על המדף הרלוונטי.

אפשר להרכיב בקלות פיגום נייד להשכרה ולהציב אותו במקום הנחוץ. פעולת ההרמה נעשית באופן אנכי ולכן זהו פתרון מצוין להעמסת סחורות במקומות שהם צרים וקשה להציב שם סולם ולהכיל כמה אנשים שיניפו את הציוד כלפי מעלה. האדם המפעיל את הפיגום נייד להשכרה מבצע עבודה זו בקלילות ובמהירות תוך שמירה על הוראות הבטיחות על פי הידע המקצועי שלו וההסמכה שקיבל להפעיל מכשור זה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שימושים נוספים בפיגום הנייד

עובדים הממוקמים על פיגום נייד להשכרה מבצעים מעת לעת עבודות בניה שונות על פי הנדרש וכך אין צורך להקים מערך שלם של פיגומים. העובד מבצע את המוטל עליו וזז עם הפיגום לכל כוון רצוי. אפשר לבצע כך פעולות איטום של קירות, סתימת סדקים, טיח, צבע ועוד. בתום העבודה, העובד יורד מהפיגום נייד להשכרה ומעביר אותו לנקודה הבאה בה יש צורך לבצע עבודות שונות.

השכרה על פי הצורך

אפשר להשכיר פיגום זה על פי צורך לפי ימי עבודה, יום אחד, שלושה ימים וכו'. הפיגום זמין ואפשר להשכיר אותו בתיאום מראש.

פיגומים ניידים איכותיים ובטוחים

בעת השכרת פיגום נייד חשוב לוודא שמדובר בציוד איכותי שנבדק לפני היציאה לשטח, שאין בו כל פגם או תקלה כך שאפשר לעבוד אתו באופן בטוח וללא כל חשש בכל פרויקט ובכל אתר בנייה.

סוגי פיגומים

לאור השוני באתרי הבנייה השונים בצורך הקיים, מיוצרים כמה סוגים של פיגומים שכל אחד מתאים לסוג אחר של עבודות.

סוגי פיגומים מסוימים מיועדים לשימוש במפעלי תעשיה או אלומיניום במקומות שמקצתם צרים יחסית ולכן נדרשים לכך פיגומים מיוחדים, או פיגומי מדרגות על מגדלים. אלה הם גרמי מדרגות קצרים של כמה מדרגות בודדות שעולים איתן עד לנקודה הגבוהה באופן אלכסוני אחד לימין ואחד לשמאל עד שהמדרגות האחרונות מגיעות לקצה המגדל.

בין סוגי פיגומים קיימים גם פיגומים חיצוניים ייעודיים לתוספות של מרפסות, פיגומים תלויים ופיגומי זיקפים.

השימוש בהם נעשה בגובה רב על פי מספר הקומות המתוכנן במבנה רב הקומות, תוך הקפדה על התקנה נכונה ובטיחות ללא דופי למען העובדים.

Back to top button