מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: חטפו גבר, איימו עליו באקדח, והכו אותו עד שאיבד הכרתו

3 גברים תושבי זמר מואשמים שחטפו גבר מהאזור על רקע סכסוך, איימו עליו באקדח וכשניסה לברוח, היכו בו עד שאיבד את הכרתו ואז נמלטו מהמקום. החשודים נעצרו והיום הוגש נגדם כתב אישום ובקשת מעצר.

במשטרת ישראל התקבלה תלונה מתושב זמר, ממנה עולה כי ביום 3.2.19 קבע להיפגש עם מכר שלו (אחד החשודים) כדי ליישב סכסוך ביניהם. החשוד הגיע בשעת ערב מאוחרת לביתו של המתלונן והורה לו להיכנס לרכבו. משסירב, איים החשוד על המתלונן, שלף אקדח וכיוון אותו לעבר המתלונן והורה לו בשנית להיכנס לרכב. החשוד נהג ברכב, ביחד עם המתלונן, לכיוון שטחים חקלאיים הנמצאים ביציאה מהיישוב, לשם הגיעו 2 החשודים הנוספים. אז, החשוד היכה במתלונן בראשו באמצעות קת האקדח וכשהמתלונן ניסה לצאת מהרכב ולברוח, 2 החשודים האחרים התנפלו עליו, תקפו אותו בבעיטות וחנקו אותו עד אשר המתלונן איבד את ההכרה.

באותו זמן, החשודים שדדו את המתלונן וגנבו ממנו טלפון נייד, תעודת זהות וארנק שהכיל 700 ש"ח ונמלטו מהמקום כשהם משאירים מאחוריהם את המתלונן מחוסר הכרה ומתבוסס בדמו!.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתוצאה מהתקיפה נגרם למתלונן חתך במצח, שהודבק בביה"ח.

בעקבות חקירה מאומצת ומורכבת, כבר למחרת היום נעצרו כל 3 החשודים. מעצרו של החשוד המרכזי בן 24 הוארך מעת לעת עד היום ואילו מעצרם של 2 החשודים הנוספים, בני 18 ו-20 הוארך עד ליום 10.2.19, אז שוחררו בביהמ"ש בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך 4 ימים ועד היום.

בדיון שהתקיים היום בבית משפט המחוזי בלוד, הגישה הפרקליטות נגד החשודים כתב אישום בעבירות של חטיפה, שוד בנסיבות מחמירות, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות וקשירת קשר לביצוע פשע. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדם גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם.

בנוסף, עם הגשת כתב האישום ובקשת המעצר, הפרקליטות הגישה בקשה גם לחילוט רכבו של החשוד המרכזי, ששימש כאמור לביצוע העבירות.

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

Back to top button