מבזקיםמשפטי/פלילי

כך הצליח מערך האבטחה של בית החולים לשים את ידו על הגנב

קב"ט המרכז הרפואי פדה-פוריה, הביא לתפיסתו ולמעצרו של צעיר שגנב תיק ובו 4,500 ₪ מאדם שהגיע יחד עם בתו לניתוח בבית החולים.

ביום שישי, 30.11.18, בשעה 9:50, פנה תושב מג'אר שבתו עברה ניתוח באותו בוקר בבית החולים, למשרדי הביטחון במרכז הרפואי פדה-פוריה. האב ההמום סיפר כי בעת שהיה עם בתו בחדר הניתוח, נגנב לו תיק אישי ובו 4,500 ₪ במזומן. את התיק הוא הניח ללא השגחה, בחדר ההמתנה הנמצא סמוך למתחם חדרי הניתוח.

עם קבלת התלונה יצא צוות מאבטחים למחלקה, תוך מספר דקות אותר התיק בתא השירותים הסמוך לאזור חדרי הניתוח ולמלר"ד (מיון) כשהוא ריק מתכולתו. צוות הביטחון של המרכז הרפואי, לא ויתר. קב"ט המרכז הרפואי גרשון ז'ידובצקי, סיפר, "התחלנו לסרוק במצלמות את מסלול הגעתו של התיק לשירותים. בטווח של שעה לאחר הגניבה. זיהינו חשוד המגיע עם עגלת תינוק ועליה תיק אישי. נראה כי החשוד מסתכל לצדדים לוודא שאף אחד לא רואה אותו. החשוד השאיר את עגלת התינוק במסדרון ונכנס במהירות לשירותים כשהתיק בידו. תוך זמן קצר הוא נראה יוצא מהשירותים בלי התיק ועוזב את המקום".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באמצעות מצלמות האבטחה אותר החשוד ביציאתו מהמרכז הרפואי וכן גם הרכב בו נסע . בהמשך הועבר מספר לוחית הרישוי למשטרה אשר איתרה את הרכב . מבדיקת משטרת טבריה התברר כי מדובר ברכב שכור. המשטרה איתרה את בעל הרכב שהתגלה כאביו של החשוד. תוך זמן קצר איתרו השוטרים את החשוד בגניבה.

גרשון הקב"ט מסכם, "לשמחתנו הרבה, החשוד נתפס באותו יום, כשסכום הכסף הגנוב עדיין ברשותו. הוא נעצר והסכום הוחזר לבעליו. קשה לתאר כמה שמח אותו האב שממנו נגנב הכסף ואת תחושת ההקלה שחש כשהכסף הוחזר לו. מכל מקום, אנו חוזרים וממליצים לא להביא סכומי כסף גדולים, או דברי ערך לביה"ח" .

צילום: המרכז הרפואי פדה-פוריה
צילום: המרכז הרפואי פדה-פוריה

תגובה אחת

  1. כל הכבוד לקבט בית החולים : פדה-פוריה ; ולגנב ולשכמותו : מומלץ ללכת לעבוד ולהתקיים בכבוד , מלהעביר את החיים , בתוך בית הסוהר , בין אסירים עויינים ואלימים .

Back to top button