חדשות הארץמבזקים

צפו: מבצע משולב של משטרת ישראל ועיריית ירושלים בשועפט

באופן חסר תקדים, על רקע פניות תושבי מחנה הפליטים שועפט, ביצעה היום (רביעי) משטרת ירושלים בשיתוף עיריית ירושלים פעילות סיוע רחבת היקף במהלכה נהרסו חנויות אשר נבנו באופן בלתי חוקי במרכז המחנה ויצרו עומסי תנועה ודחק בלתי נסבל עבור התושבים.

במסגרת המבצע, הרסה הבוקר משטרת ישראל בשיתוף עיריית ירושלים 18 שטחי מסחר ו-3 תחנות דלק פיראטיות, שנבנו באופן בלתי חוקי, פגעו במרקם חייהם והיוו סכנה ממשית לתושבי מ.פ שועפט.

המבצע המשולב נערך בהובלת וביוזמת אגף אכיפה ושיטור בעיריית ירושלים בליווי הלשכה המשפטית, ובהשתתפות צוותי אחזקה עירוניים, עובדי מינהל תפעול ושוטרי מחוז ירושלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יצוין כי מאז פתיחתו של מרכז השירות המשולב (מש"מ) של משטרת ירושלים במחנה הפליטים שועפט לפני כשנתיים, פועל אגף האכיפה והשיטור בעיריית ירושלים בשיתוף פעולה מלא עם שוטרי המש"מ, ויחד הם מובילים שורה של פעולות חסרות תקדים להעמקת הריבונות והמשילות ולשיפור איכות החיים של תושבי המקום – ניקיון שטחים ציבוריים מפסולת בנייה בהשקעה של מאות אלפי שקלים, פינוי מאות גרוטאות רכב מהמרחב הציבורי, אכיפה כנגד בעלי עסקים המשתלטים על המרחב הציבורי ועוד.

בעירייה ובמשטרה הדגישו כי הפעילות העירונית והמשטרתית במחנה הפליטים זוכה לתגובות חיוביות של התושבים, אשר מברכים על סילוק המפגעים ופינוי המרחב הציבורי. פעולות העירייה והמשטרה נעשות בתיאום מלא עם נציגי התושבים, אשר פעם אחר פעם העלו את הצורך להסיר את החנויות שהשתלטו באופן בלתי חוקי על המדרכות, והיוו סכנה של ממש לתלמידי בתי הספר הסמוכים שנאלצו לצעוד על הכביש בין המכוניות הנוסעות.

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות עיריית ירושלים
צילום: דוברות עיריית ירושלים
צילום: דוברות עיריית ירושלים
צילום: דוברות עיריית ירושלים

תגובה אחת

  1. כול הכבוד למדינת ישראל יגיע זמן לנקות העיזור הזה מ הבלגן וחוסר סדר שי הרבה סובלים מזה???

Back to top button