העולם הערבימבזקים

צה"ל הרס בית בעיירה סמוך לטול כרם, גופת מחבל חולצה מהמבנה

כוחות צה"ל ממשיכים לפעול גם בשעה זו (שבת) בעיירה דיר אל-ע'וסון שנמצאת באזור טול כרם. כך מדווחים הבוקר תושבי המקום.

המבצע הצבאי הנרחב בעיירה החל אמש כאשר כוח מיוחד של צה"ל פשט על המקום, בליווי תגבורת צבאית כבדה ודחפורים. הכוחות כיתרו בית בעיירה, פרסו גדר מסביבו וכרזו למחבלים בתוכו לצאת מהמבנה.

התושבים בעיירה דיווחו כי "עם כניסת הכוח לעיירה, פרצו עימותים אלימים עם לוחמי ההתנגדות בסביבת הבית הנצור. צה"ל הפציץ את הבית לפחות ב-10 טילים מונחים. כעבור כשעתיים, דחפורים החלו להרוס את הבית בן שתי הקומות ואת התשתיות שמסביבו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך המבצע נשמעו קולות ירי כבדים וחלקים מהעיירה בסביבת הבית המכותר נותרו ללא חשמל. לפי הדיווחים, לאחר הריסת הבית דחפור של צה"ל חילץ גופת "קדוש מעונה" מתחת להריסות.

גדודי חללי אל-אקצא – טול-כרם פרסמו הודעה רשמית ובה נכתב: "לוחמי ההתנגדות בשטח ממשיכים להתעמת עם כוחות הכיבוש, תוך חילופי אש עזים בסביבת הבית הנצור שנהרס על ידי הכיבוש".

לפי שעה, טרם הסתיים המבצע הצבאי במקום ודחפורים ממשיכים להרוס את הבית ולהשמיד תשתיות נוספות בסביבתו.

פעילות צה"ל בעיירה דיר אל-ע'וסון
פעילות צה"ל בעיירה דיר אל-ע'וסון
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button