חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

23 חודשי מאסר בפועל נגזרו על בנו של דומרני, "נינה"

בית משפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (שלישי), במסגרת הסדר טיעון, עונש של 23 חודשי מאסר בפועל על ניסים דומרני (המכונה "נינה") שהואשם יחד ארבעה נאשמים נוספים, ניסים חכמון, ליאור גטה, אליעזר גטה ומאיר (מאור) אלחרר, כולם תושבי אשקלון, בעבירות אשר ביצעו הנאשמים נגד סוכן משטרתי.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז דרום, הופעל במהלך החודשים נובמבר 2017- ינואר 2018 סוכן משטרתי, לשם איסוף ראיות נגד חשודים שונים במספר תחומי פשיעה, אך עובדה זו לא היתה ידועה לנאשמים. העבירות שיוחסו לנאשמים בכתב האישום בוצעו על רקע חוב כספי של הסוכן לניסים דומראני, בגין הלוואות שנטל ממנו בתקופה שקדמה להפעלתו כסוכן.

במסגרת הסדר טיעון הודו היום הנאשמים בביצוע העבירות. ניסים דומרני הודה בעבירות של סחיטה בכוח. ניסים חכמון ומאיר (מאור) אלחרר הודו במתן אמצעים לביצוע פשע, ליאור גטה הודה בתקיפה סתם ותקיפה הגורמת לחבלה של ממש בנסיבות מחמירות ואליעזר גטה הודה בתקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות והדחה בחקירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בית המשפט אישר את הסדר הטיעון, הרשיע את הנאשמים בביצוע העבירות שיוחסו להם בכתב האישום המתוקן, והטיל על ניסים דומרני כאמור עונש של 23 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי, קנס בסך של 20,000 ₪ וחילוט כספים נוספים בסך של 35,000 ₪.

על הנאשמים הנוספים הוטלו עונשי עבודות שירות וקנסות, כל אחד לפי חלקו.

במסגרת פרשה זו, הגישה הפרקליטות שלושה כתבי אישום נוספים נגד נאשמים שונים, כאשר המשותף לכולם הוא ביצוע עבירות סחיטה בכוח ואיומים כלפי הסוכן המשטרתי על רקע חובות כספיים. כל התיקים הסתיימו בעונשי מאסר בפועל שהוטלו על הנאשמים שיוחסו להם עבירות הסחיטה.

בית המשפט המחוזי בבאר שבע (צילום: חדשות MivzakLive)

2 תגובות

  1. במקביל לריצוי העונש ; לנסות לשקם אותם ; וגם לנסות לשלב אותם בעבודות התנדבויותיות .

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח