חדשות הארץמבזקים

נתניהו נפגש עם מדליקי המשואות של העצרת המרכזית ליום הזיכרון

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו נפגשו עם מדליקי המשואות של העצרת המרכזית ליום הזיכרון לשואה ולגבורה. לקראת יום הזיכרון לשואה ולגבורה, ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הגב' שרה נתניהו נפגשו אחר הצהריים עם ניצולי השואה שידליקו משואה בעצרת הפתיחה לאירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה ביד ושם.

רה"מ ורעייתו שמעו ממדליקי המשואות את סיפורי הגבורה וההישרדות שלהם במהלך המלחמה, ועל סיפור עלייתם ארצה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "מדי שנה אנחנו נפגשים עמכם ועם קודמיכם (מדליקי המשואות הקודמים), אנחנו תמיד מתרגשים מהמפגש הזה. זה לא נאמר מן השפה אל החוץ, זה עמוק מהלב. לקרוא לכם גיבורי השואה, בעיניי זה הדבר הנכון. ההישרדות נובעת מגבורה. בלי הכוח הפנימי זה לא היה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רעיית רה"מ הגב' שרה נתניהו: "כל שנה וגם השנה אנחנו מתרגשים מהמפגש. כל כך משמח לשמוע מכל אחד מכם שאתם אומרים שאתם מאושרים. זה גורם לי הרבה אושר לשמוע שבניתם משפחות, יש לכם ילדים, נכדים ונינים. כל אחד מכם עשה דברים, אבל עצם זה ששרדתם, זה לדעתי אחד הדברים הכי גדולים – אתם הראיתם שאתם מסוגלים לעמוד בכל ולשרוד. הייתם כולכם ילדים גיבורים, שעברו את הכל עם כוח ועם רצון חיים כל כך גדול ומופלא. אני בטוחה שהרוח שלכם עברה לילדים, לנכדים ולנינים. תודה לכם על כל מה שעשיתם למען המדינה".

לפגישה הגיעו מדליקי המשואות יחד עם בן משפחה שליווה אותם: בנים, בנות, נכדים ונכדות. במפגש השתתף גם יו"ר יד ושם אבנר שלו.

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח