פוליטי / מדיני

"שב"כ רוצה להיטיב את תנאי המחבלים, לא יקום ולא יהיה"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר צייץ היום (שני) בעקבות שחרורו של מנהל בית החולים שיפא.

בן גביר: "המחלוקת ביני לבין שירות הביטחון הכללי אינה אם יש מקום בכלא או אין מקום בכלא. שב"כ רוצה להיטיב את תנאי המחבלים אותם צימצמנו, ואם לא – לשחרר אותם. ואני אומר: לא יקום ולא יהיה. בזמן שיש לנו חטופים רעבים ללחם בעזה, המחבלים לא יהנו מתנאי דה-לוקס. נפסקו הקייטנות. מאז פרוץ המלחמה, הכנסנו אלפי מחבלים לבתי הסוהר, אבל אין קייטנות, ונפסקו התנאים המשופרים שלהם."

איתמר בן גביר
ארכיון. צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
0 תגובות
התגובות לכתבה זו סגורות.
Back to top button