פוליטי / מדיני
"שב"כ רוצה להיטיב את תנאי המחבלים, לא יקום ולא יהיה"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר צייץ היום (שני) בעקבות שחרורו של מנהל בית החולים שיפא.
בן גביר: "המחלוקת ביני לבין שירות הביטחון הכללי אינה אם יש מקום בכלא או אין מקום בכלא. שב"כ רוצה להיטיב את תנאי המחבלים אותם צימצמנו, ואם לא – לשחרר אותם. ואני אומר: לא יקום ולא יהיה. בזמן שיש לנו חטופים רעבים ללחם בעזה, המחבלים לא יהנו מתנאי דה-לוקס. נפסקו הקייטנות. מאז פרוץ המלחמה, הכנסנו אלפי מחבלים לבתי הסוהר, אבל אין קייטנות, ונפסקו התנאים המשופרים שלהם."

תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
התגובות לכתבה זו סגורות.










