מבזקיםפוליטי / מדיני

״ידענו״ – יאיר לפיד בפוסט תקיף על חוק הגיוס

יו"ר האופזיציה, חבר הכנסת יאיר לפיד פרסם לפני זמן קצר (שלישי) פוסט ברשתות החברתיות שעוסק בחוק הגיוס ובהשלכותיו בעיני לפיד.

יאיר לפיד: "אתמול בלילה, בזמן שהכנסת הצביעה על חוק ההשתמטות מגיוס, כולנו ידענו. כולנו, קואליציה ואופוזיציה, ידענו על ארבעת חיילי גבעתי שנהרגו בעזה. הכנסת היא בועה קטנה, כולם מדברים. ברגע ששניים-שלושה יודעים, כולם יודעים. ידענו שאסור להגיד על זה מילה. שלא כל המשפחות קיבלו הודעה. זה היה מייסר. רציתי לצעוק את זה על הפודיום. לזעוק שהם יודעים, כולם, כל האנשים האלה שיושבים שם, מצחקקים, מצביעים בעד השתמטות, בעד סרבנות, בעד אפליה בין דם לדם."

עוד כתב: "ידענו שזה יום שבו יש דם. ידענו שקרה אסון. ידענו שבמליאה קורה אסון מסוג אחר. הם ידעו, תדעו שהם ידעו, אל תתנו להם להעמיד פנים שהם לא ידעו. כשהם הצביעו על ההשתמטות מצה"ל, הם ידעו בדיוק מה קרה בצה"ל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפיד סיכם: "הם יגידו היום, "אל תגייסו את ההרוגים למאבק פוליטי." ברצינות? כי ההרוגים האלה דווקא התגייסו. הם הלכו לבקו"ם והתגייסו, ועכשיו הם נהרגו בזמן שאתם משחררים עשרות אלפי צעירים בגילם מגיוס רק בגלל פוליטיקה. אתם יודעים שזה מקולקל, אתם יודעים שזה מעוות, אתם ידעתם אתמול, זה לא שינה לכם כלום. לא אכפת לכם."

ראש האופוזיציה יאיר לפיד
ארכיון. צילום: עידו רימון

2 תגובות

  1. דאפאר עלוב חלול מה ידעת זה חוק שאתה הצבעת בעדו איש קטן ואומלל בושה לעם שהיית ראש ממשלתנו אני בז לך אתה כלום אוויר

Back to top button