העולם הערבימבזקים

אבו מאזן דורש כינוס חירום באו״ם: תגובות בעולם הערבי בעקבות החילוץ

בעקבות הפעולה לשחרור החטופים היום (שבת) יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן הורה לנציג של הרשות הפלסטינית באו"ם לדרוש כינוס חירום של מועצת הביטחון של האו"ם, כדי לדון בהשלכות של הפעולה במחנה הפליטים נוסיראת.

משרד החוץ המצרי הצהיר כי "מגנים בחריפות את ההתקפות הישראליות בנוסיראת שהובילו ליותר מ-150 הרוגים ומאות פצועים, תוך הפרה בוטה של הדין הבין-לאומי.״ משרד החוץ התעלם לחלוטין משחרור החטופים בהצהרתו ואמר כי ״ישראל נושאת באחריות המשפטית והמוסרית למתקפה הבוטה הזו. קוראים לגורמים הבין-לאומיים ולמועצת הביטחון להתערב מיד כדי לעצור את המלחמה הישראלית ברצועת עזה ולנקוט פעולה אחראית כדי לשים קץ למשבר ההומניטרי, תוך הגעה להפסקת אש והכנסת סיוע הומניטרי ללא מכשולים".

גם משרד החוץ הירדני פרסם הודעה חריפה בעקבבות הפעולה ואמרה כי היא "מגנה את התקיפה הישראלית שהביאה למותם של 150 פלסטינים ולפציעתם של מאות". עוד נאמר כי "מדובר באירוע המשקף את הפגיעה השיטתית באזרחים פלסטינים, בהפרה של החוק הבינלאומי ופשעי מלחמה. ירדן קוראת לקהילה הבינלאומית ובמיוחד למועצת הביטחון לנקוט פעולה מיידית ודחופה להפסקת פשעי המלחמה של ישראל בעזה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן (שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים)

2 תגובות

Back to top button