לבנוןמבזקים

בכיר חיזבאללה: "אם תתרחש מלחמה, זו תהיה מלחמת הסוף של ישראל"

בכיר חיזבאללה, האחראי על תיק המשאבים והגבולות בלבנון, נואף אל-מוסאווי העניק הערב (שישי) ריאיון לערוץ אל-מיאדין הלבנוני המזוהה עם חיזבאללה ואמר כי "הכיבוש הישראלי יהיה זקוק לנשק מוושינגטון כדי להיכנס למלחמה שהוא רוצה לנהל נגד לבנון. לאויב אין בארסנל שלו את הנשק שהוא צריך למלחמה הזו. בכל מלחמה עם לבנון, האזור לא יהיה מה שהיה קודם לכן לאחר המלחמה הזו".

לדבריו, "אם האחים בעזה לא היו מבצעים את מבצע שיטפון אל-אקצא (טבח ה-7 באוקטובר), היינו מדקלמים כעת את "סורת אל-פאתחה" בנושא הפלסטיני. ההתנגדות הפלסטינית בעזה, לאחר שמונה חודשי לחימה, ממשיכה לתקוף את האויב ולהסב לו אבדות. ההתנגדות הפלסטינית היא תגובה לכיבוש ומה ש"ישראל" עשתה זה מלחמת השמדה."

עוד ציין כי "יכולות הריגול המשמשות את הכיבוש בגבולותינו מסוגלות לכסות אזורים המגיעים לאירופה. היה צורך שההתנגדות תפגע בסוכנויות הריגול כדי לטשטש את הכיבוש. מטרת המלחמה בגבול הדרומי (בלבנון) היא להסיח את דעתו של האויב ולהפעיל לחץ להפסקת המלחמה בעזה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום אמר כי "מי ממנהיגי הכיבוש שמאיים עלינו במלחמה אין לו מושג לגבי היכולות האמיתיות של ההתנגדות. אנחנו אומרים לכל מי שמאיים במלחמה שאם היא תתרחש, זו תהיה מלחמת הסוף של ישראל".

תגובה אחת

Back to top button