מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: תקף את אשתו במספר מקרים לעיני בנותיהם הקטנות

בתאריך 11.5 אחר הצהריים, התקבל דיווח למשטרה מבית חולים בירושלים, על אישה שהגיעה לטיפול רפואי ועפ״י החשד בעלה גרם לה חבלות רבות והיא חוששת לחייה. למקום הוזעקו שוטרי תחנת מוריה במחוז ירושלים שהחלו בחקירת המקרה. עוד באותו היום, אותר הנאשם בן 38 ממזרח ירושלים ונעצר לחקירת במשטרה.

מחקירת המקרה עלה, כי במהלך דין ודברים שהתפתח בין בני הזוג בזמן ששהו בביקור משפחתי בבית לחם, על רקע חשדה של הקורבן בנאשם, הוא הכה אותה לאחר שעצר את רכבם באמצעות חגורה, בו בעת שבנותיהם עמם ברכב. כתוצאה ממעשיו, נגרמו לקורבן חבלות בגבה.

בהמשך לכך, לאחר שהגיעו אל שכונת מגורי משפחת הקורבן במזרח העיר ירושלים, סירב הנאשם שתיקח את הבנות עמה. כשניסתה לעשות זאת, נשך הנאשם את הקורבן בידה בעוצמה רבה, הדף אותה מתוך הרכב ובמעשיו גרם לה חבלה בידה ושפשופים ברגלה. לאחר מכן המשיך הנאשם ועזב את המקום בנסיעה עם בנותיהם אל בית משפחתו בג׳בל מוכבר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר מעצרו, הובא הנאשם בפני בית משפט השלום בירושלים ומעצרו הוארך לטובת מיצוי פעולות החקירה. הבוקר, לאחר השלמת החקירה בתחנת מוריה גובשה תשתית ראייתית נגדו, הגישה יחידת התביעות במחוז ירושלים את כתב האישום נגדו לבית המשפט בגין תקיפה הגורמת חבלה ממש לבן זוג. בנוסף, הוגשה גם בקשה להורות על המשך מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

2 תגובות

Back to top button