פוליטי / מדיני
השר גנץ שוחח עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב
יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ שוחח אתמול (שלישי) עם היועץ לביטחון לאומי של ארה״ב, ג׳ייק סאליבן.
מודעה
השר גנץ הדגיש בשיחה את החשיבות בהגדלת הלחץ המדיני על החמאס, לצד המשך הלחץ הצבאי כדי להגיע למתווה שחרור חטופים ולהסיר את האיום של חמאס.
עוד שוחחו השניים על המאמצים לקדם הסכם נורמליזציה מול סעודיה, להרחיב הברית האזורית, וכן בנושא "היום שאחרי" ברצועת עזה.

מודעה
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.












תגובות הגולשים 2
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה