חדשות הארץמבזקים

משאיות הסיוע לרצועת עזה הוצתו לאחר שהבוקר נחסמו במחסום תרקומיא

משאיות הסיוע לרצועת עזה הוצתו הערב (שני) לאחר שנחסמו הבוקר על ידי פעילים שונים המתנגדים להכנסת הסיוע במחסום תרקומיא. בתנועת צו 9 שבדרך קבע חוסמים את משאיות הסיוע הבהירו כי הפעילים שביצעו היום את המעשים אינם שייכים לפעילי התנועה. על תמונות שהופצו ברשתות החברתיות נכתב: "משואה לחטופים מנגוהות".

הצתת משאיות סיוע לחמאס
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

בהודעת תנועת צו 9 נמסר הערב: "מאז הקמת התנועה שותפים עימנו חברים וחברות מימין ומשמאל, חילונים ודתיים, תושבי העיר והקיבוץ, ובראשם בני משפחות חטופים, משפחות שכולות, ולוחמים בעבר ובהווה. הכאב והדאגה לילדים ולילדות שלנו שנאנקים בשבי המרצחים זה חודשים ארוכים, ולמולם החלטות איומות של הקבינט להמשיך לפנק את סינואר ומחבלי הנוחב'ה בניגוד להצהרותיהם מראשית המלחמה, הובילו אותנו לקום ולעשות מעשה."

עוד הדגישו כי "למען החיילים ובשביל החטופים, חסימת המשאיות היא צעד אפקטי ופרקטי בו צעקנו ש"שום סיוע לא עובר עד שאחרון החטופים חוזר". עם הכאב והכעס שהצטברו בעם כולו מול המכונה המשומנת האדירה שהוקמה כאן בשקט כדי להבריח משאיות מבלי שאזרחי ישראל ידעו על כך דבר, בוצעו היום מעשים שאינם עולים בקנה אחת עם ערכי התנועה שלנו. בנחישות רבה ותוך שמירה על החוק ועל כבודם של אנשי כוחות הביטחון היקרים נמשיך להיאבק עד שובם של החטופים שלנו הביתה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חבר הכנסת עופר כסיף הגיב הבוקר לחסימת המשאיות וגרימת הנזק שביצעו הפעילים ואמר: "פשיסטים צמאי דם עוצרים משאיות סיוע לאנשים המורעבים של עזה, משחיתים וזורקים את המזון החיוני והמצרכים המיועדים לילדים הגוועים שם, וקוראים להמונים לבוא ולגנוב אותם. וכל זאת מול עיני המשטרה האוהדות ובגיבויה. גם מהאלימות והאיומים בנשק שהפנו הפורעים נגד פעילי השלום התעלמה מיליציית השר הכהנאי במפגיע."

עוד אמר כי "מצד שני, משפחות חטופים ומפגינים נגד המלחמה מוכים, נדרסים ברגלי סוסים, סופגים בואש ומכת"זיות ונעצרים, בידי אותה מיליצייה שמחבקת את הפורעים המתנחבלים. כך נראה פשיזם, כך נראית ממשלת הפסיכופת."

הצתת משאיות סיוע לחמאס
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
הצתת משאיות סיוע לחמאס
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button