מבזקיםמשפטי/פלילי

סיוט בצהרי יום: התפרץ לדירה, נשכב לידה במיטתה, ליטף ונגע בגופה

שוטרי תחנת לב תל אביב הוזעקו לפני כשבוע וחצי (21.4.24) לדירה ברחוב קלישר בתל אביב בעקבות דיווח על חשוד שמאיים על צעירה באמצעות מברג ומבצע בה מעשים מגונים.

על פי החשד, ביום 21.4.24 בשעות הצהריים בעת שהדיירת ישנה במיטתה, התפרץ החשוד לדירה, נשכב לידה במיטתה, ליטף ונגע בגופה. כשהתעוררה והבחינה בו הוא כיסה את פיה בידו ואיים עליה מספר פעמים כשמברג בידו מכוון למצחה ובין עיניה, שתישאר בשקט ואם תדבר ידקור אותה, תוך כדי כשהוא מראה לה שלקח ממנה את הטלפון הנייד.

הצעירה החלה לזעוק לעזרה "משטרה" ובשלב מסויים הצליחה להימלט מחלון, כשהיא נאבקת בחשוד שרדף אחריה עם המברג. במהלך המרדף אחריה מספר עוברי אורח נחלצו לעזרתה, אז נמלט ואיים על הרודפים שיגיע אליהם הביתה ויפגע בהם כשהוא מחזיק מברג או משליך עליהם חפצים כולל חפצים חדים שנקרו בדרכו. החשוד אף גנב מהדירה רכוש לרבות מחשבים ומכשיר טלפון נייד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מברג
צילום: דוברות המשטרה

חוקרי תחנת לב תל אביב הגיעו מייד למקום ועצרו את החשוד, תושב פתח תקווה בן 24. הוא נלקח לחקירה במסגרתה אספה היחידה ראיות וממצאים מהזירה וגבתה עדויות מעדים רבים.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בתל אביב עד להשלמת החקירה. אתמול, בתום חקירה אינטנסיבית ומהירה, הגישה הפרקליטות הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

פריצה לדירה - חדר - לילה - חושך
אילוסטרציה. Image by rawpixel.com on Freepik

2 תגובות

Back to top button