מבזקיםפוליטי / מדיני

טלי גוטליב: לא מתרגשת מהתפטרותו של ראש אמ״ן, נחרדת מהזחיחות

חברת הכנסת טלי גוטליב התייחסה לפני זמן קצר (שלישי) ברשת החברתית X להתפטרותו של ראש אמ״ן אהרון חליוה. ״כמה נוח להתפטר בדיוק אחרי היוועצות עם עו״ד ודקה לפני תחקיר. להינות מליטוף ואיתרוג התקשורת והשמאל גם יחד. לנסח מכתב מרגש ולשלוט בשיח. הם לא יעזו עכשיו לדרוש הסברים איך כשל אמ״ן. איך פרצו את גבולות ישראל וכמעט כבשו את הדרום 3000 מחבלים באין מפריע.״ כתבה גוטליב.

״למה התעלמו מנגדת 8200 שהתריעה, למה התעלמו מהתרעות התצפיתניות. איך לא שמעו ולא ידעו ואיך לא הזהירו ועירבו את הדרג המדיני. את זה לא ישאלו את ראש אמ״ן שהתפטר כי את התקשורת לא מעניינת האמת אלא רק מיטוט רה״מ נתניהו. אני לא נרגשת כלל מהתפטרותו. אני נחרדת לגלות שהזחיחות והיהירות של צמרת המודיעין הביאו עלינו זוועה ואסון.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״זה לא רק חליווה. ראש השב״כ רונן בר שתפקידו לאסוף מודיעין בעזה איך ממשיך בתפקידו? איך ניתן לסמוך על מקצועיותו? על שיקול דעתו, על הבנתו את האתוס של האוייב? הזמן עובר, המלחמה נמשכת, והאחראים והאשמים בונים על שטיפת המח התקשורתית האדירה שמאשימה את הדרג המדיני ואין לה טיפת אומץ או הגינות לדרוש את עזיבתם של הרמטכל, ראש שבכ, ראש המוסד, וראש המל״ל ויפה שעה אחת קודם. אנחנו במלחמה! כדי שנתעצם נתחזק וננצח חייבים בצמרת אנשים שלא עסוקים ברגשות אשמה.״ כתבה לסיום.

טלי גוטליב
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

2 תגובות

  1. גם את בעיסקה הזאת גם אשמה במחדל כל הממשלה אז אל תדברי יותר טוב מחדל של כולם בעיניי

  2. הזחוחה נחרדת?
    אוי אוי אוי. אולי תשיר עוד שיר על במת הכנסת כדי להראות את רמת הניתוק והטמטום שלה?

Back to top button