חדשות הארץמבזקים

הותר לפרסום שמו של לוחם גולני שנהרג בתאונת דרכים בכביש 6

בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה בליל שישי בכביש 6 נהרג תושב עפולה, נדב סלימן בן 20, לוחם בגדוד 51 בחטיבת גולני.

נדב סלימן ז"ל
נדב סלימן ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה
נדב סלימן ז"ל
נדב סלימן ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

התאונה כאמור התרחשה בערב שישי בסביבות השעה 21:55. צוותי מד"א ממרחב ירקון הוזעקו בעקבות דיווח על רכב שהתהפך בכביש 6 סמוך למחלף אייל. הצוותים שהגיעו למקום מצאו את נדב ז"ל לאחר שחולץ מהרכב כשהוא ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו בזירת התאונה. גבר כבן 30 נפצע קשה ופונה לבית החולים מאיר בכפר סבא כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית..

חובש ונהג במד״א אלון שפילמן סיפר: "הגענו לזירה קשה וראינו רכב הפוך עם שני לכודים. נאלצנו לקבוע את מותו של גבר בשנות ה-20 לחייו. מהרכב חולץ פצוע נוסף במצב קשה עם חבלות בחזה, בגב ובראש. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים להמשך טיפול".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תאונת דרכים - לילה - כביש 6
ארכיון. צילום: תיעוד מבצעי מד״א

שירלי הרוש מויאל, פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט תנחומים למשפחה בשם הורי מחלקה פיקודית/רובאית גולני 51: "בצער רב התבשרנו במהלך השבת על פטירתו של הלוחם נדב סלימאן ז"ל. משפחת גולני כולנו משתתפים באבלכם מחבקים אתכם. משפחת סלימן בתיה סלימן היקרה שלא תדעו עוד צער בשערכם. כואבים והמומים כולנו את האסון הנורא והפתאומי. אנחנו כאן בשבילכם ותמיד נהיה יחד. שלא תראו יותר צער. תנחמו מן השמיים. אבידה ענקית. משתתפים בצערכם מעומק הלב, ומאחלים לכם כוח להתמודד עם האובדן הקשה. נדב היה גיבור אמיתי עם מלא שמחת חיים. אנו שולחים לכם חיבוק חם ותמיכה רבה כולנו משפחה".

4 תגובות

Back to top button