אינטרנטמבזקים

מלחמת סייבר: האקרים ישראלים השתלטו על קבוצת האקרים פרו-איראנית

קבוצת האקרים הישראלית שפועלת תחת הכינוי "WeRedEvilsOG" הודיעה אמש (מוצ"ש) כי פרצה לקבוצת האקרים הפרו-איראנית "CyberAveng3rs", הקשורה למשמרות המהפכה.

בהודעת קבוצת האקרים הישראלית נכתב: "שבוע טוב לכולם! פרצנו למחשבים של קבוצת ההאקרים @CyberAveng3rs. השתלטנו על הטלגרם שלהם ועל כל הפעילות שלהם – נגד ישראלים חפים מפשע. הערוץ הראשי שלהם בידנו – והזהות של המייסד של הקבוצה נחשוף בפוסט הבא כולל פרסום בערוץ שלהם. הקבוצה שלו פרצה בין היתר לחברת חשמל, מקורות, תאגיד נגה, רכבת ישראל ועוד ובכך ניסתה להסב נזק רב למשק והעם הישראלי."

פרסום בקבוצת האקרים הישראלית "WeRedEvilsOG"
פרסום בקבוצת האקרים הישראלית "WeRedEvilsOG"

קבוצת "WeRedEvilsOG" הישראלית פרסמה גם הודעה בטלגרם הרשמי של קבוצת האקרים הפרו-איראנית "CyberAveng3rs" ובה נכתב: "נוקמים יקרים, עבור צוות התקפות סייבר, נראה שחסרים לכם נוהלי אבטחה בסיסיים, אז פרצנו והשתלטנו על הערוץ הקטנוני שלכם. מי אנחנו? אנחנו @WeRedEvilsOG, אבל כדי לעשות את זה פשוט, אנחנו ישראלים, ומכאן, אתם לא רוצים לשחק איתנו מלוכלך. אבל בגלל מה שעשיתם, התחלנו לשפוך את כל הסודות שלכם לציבור, כמו מה שעשיתם לישראלים חפים מפשע בשם גרסת הבום-בום של נרניה. הכיף שלנו רק התחיל ;)".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
פרסום בקבוצת האקרים הפרו-איראנים "CyberAveng3rs"
פרסום בקבוצת האקרים הפרו-איראנים "CyberAveng3rs"

Back to top button