למען הקהילהמבזקים

אלופת המיחזור: מועצה אזורית עמק חפר

באירוע צנוע שנערך במועצה האזורית עמק חפר העניקו היום (חמישי) השרה להגנת הסביבה עידית סילמן ומנכ"ל "תמיר מחזור" רני איידלר לראשת המועצה גלית שאול, סגנה חיזקי סיבק, מנכ"ל המועצה עמית בן צבי וצוות אגף התפעול, את אות הרשות הממחזרת לשנת 2023 בקטגוריית המועצות האזוריות.

מדד המחזור של תמיר מדרג את הרשויות שתושביהן מפרידים הכי הרבה ובאיכות הכי טובה אריזות לפח הכתום. יצוין כי המועצה האזורית עמק חפר היא הרשות הממחזרת ביותר מבין כלל הרשויות בישראל, האזוריות והעירוניות. יישובי עמק חפר שומרים מזה שנים על הובלה בתחום המחזור, כאשר כ-70% מהאריזות בעמק מופנות למחזור. בזכות המחזור נחסכים מיליוני ₪ (המוחזרים לרשות על ידי "תמיר מחזור") – תקציבים המופנים לקידום איכות הסביבה במגוון תחומים.

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן: "מועצת עמק חפר מצויה כבר יותר מעשור בחזית העשייה של הפרדת פסולת לסוגייה לרבות הפרדה במקור של פסולת אורגנית. המועצה בעלת מודעות גבוהה לנושאי הסביבה ומובילה במחזור. שמחנו להוקיר את העשייה המבורכת ונמשיך לקדם יחד את הנושאים הסביבתיים המשפיעים באופן ישיר על בריאות ואיכות חיי התושבים"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראשת המועצה האזורית עמק חפר גלית שאול הודתה ל"תמיר מחזור" ולמשרד להגנת הסביבה על שיתוף הפעולה המוצלח, ואמרה: "אנחנו בעמק חפר מובילים בתחום המחזור מזה שנים רבות. המועצה משקיעה רבות בחינוך, בתפעול ובעשייה סביבתית ותמשיך לעשות כך, למען איכות החיים עכשיו ובעתיד. אני מודה לתושבות ולתושבים הנהדרים שלנו על ההקפדה במחזור. ההישג הזה הוא קודם כל בזכותכם".

מנכ"ל תמיר מחזור רני איידלר: "אני מודה לגלית שאול, ראשת המועצה האזורית עמק חפר, והצוות המקצועי על שיתוף הפעולה הפורה והובלת מהפיכת המחזור במועצה. אני קורא לתושבי ותושבות עמק חפר להמשיך ולמחזר, כי מאמץ קטן שלכם בבית מביא לתרומה עצומה לסביבה".

פרס המיחזור לעמק חפר
צילום: דוברות עמק חפר

Back to top button