צרכנות

תפקיד ההורים: תמיכה במסע של קורקינטים לילדים לילדים

תמונה:freepik

הבחירה הקלה ביותר מצידם של ההורים תהיה לאסור על ילדיהם לרכב על קורקינטים מכל סוג שהוא. אך האם מדובר על החלטה נכונה? במציאות של ימינו, הרכיבה על כלים שונים הינה טבעית ומקלה. זוהי הסיבה שבגינה ההורים צריכים לחשוב בצורה שונה, ולחשוב מה יכול להיות תפקידם בהקשר הזה. תמיכה באפשרות של רכיבה על קורקינטים בצורה הנכונה, תסייע רבות בראייה לטווח הרחוק. ילדים לא יביעו התנגדות, וגם יקשיבו להורים כאשר הם יתנו להם טיפים לרכיבה בטוחה.

בתחילת הדרך הרכיבה תהיה יחד אתכם

עד שלומדים איך רוכבים על קורקינטים לילדים עובר לא מעט זמן, וחשוב להתרגל לכל האופציות השונות. לכן בתור הורים בתחילת הדרך הבקשה מילדיכם תהיה כי הרכיבה תהיה לידכם. כלומר אתם תהיו בקרבת מקום על מנת לפקח על אופן הרכיבה, ועל מה שקורה כתוצאה ממנה. ברגע שאתם קרובים לילדיכם בזמן הרכיבה, תוכלו לתפעל כל מיני עניינים בזמן אמת. אין ספק כי זוהי הדרך היחידה באמצעותה תוכלו להוריד את מפלס הלחץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רכיבה רק עם קסדה ואמצעי מיגון אחרים

החשש העיקרי של הורים יהיה שבמהלך הרכיבה ילדם ייפול מהקורקינט ויספוג מכה רצינית. כבר שמענו המון סיפורים על ילדים שרכבו בצורה לא זהירה, וספגו פציעות לא פשוטות. רכיבה עם קסדה ואמצעי מיגון נוספים יכולה לסייע, ולחסוך מכם דאגות רבות. מבחינתכם ילדיכם לא עולים על הקורקינט עד שהם לא מתמגנים מכף רגל ועד ראש. כיום עומדים לרשות ילדיכם מגוון רחב של אמצעי מיגון, ולכל אחד מהם תהיה את החשיבות הספציפית שלו.

קונים מראש קורקינט שמיועד לילדים

קורקינטים לילדים יהיה שונה מאוד בהשוואה לקורקינט המיועד למבוגרים. ההבדל בא לידיי ביטוי קודם כל באופן שבו רוכבים עליו, ובדרך בה מתפעלים אותו. ברגע שהקורקינט יועד לילדים מראש, יהיו בו מנגנוני הגנה רבים. יכול להיות שתמצאו בו גלגל נוסף על מנת לסייע ליציבות בעת הרכיבה עליו. כל דבר קטן מסוג זה יקרב אתכם עוד צעד אל עבר הגשמת המטרה אותה הצבתם לעצמכם. אנו כמובן מדברים על רכיבה בטוחה לילדיכם, אך לא למנוע מהם את ההנאה הנדרשת.

שיחות מקדימות טרם הרכישה

בתור הורים יש לכם כוח חסר תקדים בידיים, וחשוב מאוד שתנצלו אותו בצורה הנכונה. לפני שאתם מתחילים לחפש לילדיכם קורקינטים לילדים, יהיה עליכם לערוך איתם שיחות. הסבירו להם שאתם סומכים עליהם מצד אחד, ומצד שני כי תרצו לדעת שהם לא לוקחים סיכונים. תוכלו אפילו לקחת אותם יחד אתכם לבחירת הקורקינט, תוך כדי המשך שיחות בנושא הזה. ברגע שאתם מנגישים את הנושא, ומשוחחים עליו, כך המודעות אליו עולה. בין רגע תגלו כי הילדים מתבגרים, ועושים בדיוק את מה שאתם מצפים מהם בעת הרכיבה.

Back to top button