מבזקיםפוליטי / מדיני

משרד החוץ: על איראן לשלם מחיר על תוקפנותה

ממשרד החוץ בירושלים נמסר לפני זמן קצר (ראשון) כי איראן פתחה הלילה (ראשון) במתקפה רחבת היקף וחסרת תקדים של מאות כטב״מים, טילי שיוט וטילים בליסטיים כנגד מדינת ישראל. ‏למתקפה שהגיעה משטח איראן נוספו מתקפות טרור של מילציות מעראק של החות׳ים מתימן ושל חזבאללה מלבנון – כולן מכוונות נגד מדינת ישראל.

‏המתקפה הזו מוכיחה שוב את מה שמדינת ישראל טוענת במשך שנים: איראן היא זו שעומדת מאחורי מתקפות הטרור באיזור, ואיראן היא האיום הגדול ליציבות האיזור ולסדר העולמי. ‏איראן תקפה את ישראל, תקפה בעבר את מדינות המפרץ, מאיימת על ירדן, מאיימת על ארה״ב, שולחת חימוש למלחמה נגד אוקראינה ומסכנת את שלום העולם כולו.

‏זו הסיבה שאסור שלעולם לאיראן לא יהיה נשק גרעיני. ‏מכל העולם נשמעו הלילה גינויים חריפים למתקפה האיראנית הברוטלית והעולם מתייצב לצד ישראל ותומך בזכותה של ישראל להגן על עצמה. ‏על איראן לשלם מחיר על תוקפנותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

‏המחיר הראשוני חייב להיות הכרזה מיידית על ארגון משמרות המהפיכה – ששיגר הלילה את מתקפת הטרור הנרחבת – כארגון טרור. בעקבות מתקפת הטילים, טילי השיוט והכטב״מים ששיגרה איראן, על איראן חייבות להיות מוטלות סנקציות כואבות כולל בתחום הטילאות ובתחומים נוספים. ‏כנגד ההתקפה המסיבית של איראן עומדת לישראל, כמו לכל מדינה, הזכות להגנה עצמית, וישראל הגנה ותמשיך להגן על עצמה מול התוקפנות האיראנית.

שיגור טיל בליסטי
צילום: @economic2112 ברשת X

2 תגובות

Back to top button