חדשות הארץמבזקים

תל אביב: גבר בן 25 התמוטט בחדר הכושר

כונני ארגון הצלה הוזעקו לפני זמן קצר (רביעי) לחדר כושר בתל אביב בעקבות דיווח על גבר מחוסר הכרה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה מתקדמות בגבר כבן 25, ולאחר שחזר הדופק הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים איכילוב בעיר.

חובש ביחידת האופנועים של הצלה יעקב טהרני מדווח: "כשהגעתי למקום, מצאתי גבר כבן 25, מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה לאחר שהתמוטט במהלך אימון בחדר הכושר. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, אשר כללו מתן שוקים חשמליים, עיסויי לב ותרופות מצילות חיים, ולאחר שחזר הדופק הוא פונה להמשך טיפול בחדר הלם בבית החולים איכילוב בעיר."

פראמדיק במד"א אודי אדרי סיפר: "נקראנו לגבר שבמהלך אימון בחדר כושר על ההליכון, איבד את הכרתו, נפל ונחבל בראש. לפני שהגענו, מתאמנים נוספים וצוות המכון חיברו דפיברילטור שהיה במקום, והם החלו בפעולות החייאה בהנחיית מוקד מד"א, שכללו מתן שוק חשמלי.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״כשהגענו ראינו את הגבר שוכב במכון, כשהמתאמנים מבצעים בו פעולות החייאה. המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות תוך מתן שוק חשמלי ופעולות מצילות חיים, וכמספר דקות בודדות מרגע הגעתנו, חזר דופק. פינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח, כשהוא מורדם ומונשם ומצבו יציב." הוסיף.

תגובה אחת

Back to top button