מבזקיםפוליטי / מדיני

חבר הכנסת צבי סוכות: "מתבייש במדיניות שר הביטחון"

שעות לאחר הפיגוע בעלי פורסם תיעוד של עשרות מחבלים ששוחררו. חבר ועדת חוץ וביטחון חבר הכנסת צבי סוכות מתח היום (שישי) ביקורת חריפה על שר הביטחון גלנט ואמר: "אני מתבייש במדיניות הביטחון בממשלה בה אני תומך כחבר קואליציה. שחרור עשרות מחבלים לחינם שעות אחרי פיגוע הוא פשע ודלק לטרור ורצח יהודים. את דפוסי החשיבה שהשתרשו במערכת אנחנו מוכרחים לתקן וכמה שיותר מהר ולכן עלינו להישאר בממשלה. אני מתבייש מאוד".

מוקדם יותר אמש פנה סוכות לשר הביטחון ותקף אותו על המדיניות שהוא מוביל: "סדרי העדיפויות ביהודה ושומרון חייבים להשתנות. הקונספציה לפיה הסרת מחסומים תוריד טרור מעולם לא הוכיחה את עצמה. השקעת סד"כ בזמן מלחמה בהריסת פחונים ליהודים במקום במבצעי איסוף נשק בכפרים זו כבר החלטה אומללה מאוד. חיבוק ענק למשפחות הנרצחים".

לאחר הפיגוע ציין סוכות תוך שהוא רומז לפינוי של נקודות התיישבות אמש: "כל ילד יודע שחמאס מנסה בכל הכח לייצר פיגועים ביהודה ושומרון. הבחירה לשלוח הבוקר בעיצומה של מלחמה עשרות אנשי ביטחון להרוס פחון ליהודים במקום לעמוד במחסומים ומבצעי איסוף נשק לערבים מתסכלת ומקוממת". בהצהרה שנשא בשטח הפיגוע קרא סוכות להחזיר את המחסומים ולשבור את הקונספציה ביהודה ושומרון, ואמר כי רמדאן 2024 חייב להיזכר כרמאדן הקשה ביותר של החברה הערבית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צבי - סוכות - ח"כ
צילום: דוברות חה"כ סוכות

Back to top button