מבזקיםפוליטי / מדיני

לפיד: "יש עתיד הגדילה את כוחה בלמעלה מ-40 מועצות מקומיות"

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה יאיר לפיד מברך הבוקר (רביעי) על מספר חסר תקדים של ראשי ערים ורשויות של יש עתיד ברחבי הארץ, ועל הזינוק שעשתה המפלגה במועצות בעשרות ישובים בארץ. "ישראל צריכה שינוי. התחלנו בשלטון המקומי ונמשיך לארצי", אמר לפיד.

"יש עתיד גאה על היבחרם של ראשי הערים והמועצות שלה בהוד השרון, קריית אונו, גני תקוה, כוכב יאיר, אבן יהודה, גזר, רמת ישי, כפר תבור, ברנר ומג׳דל שמס. אנו ממתינים לקולות החיילים והחיילות בהרצליה, שם מועמד יש עתיד, יריב פישר מוביל בתום ספירת הקולות עד כה.
כמו כן ממתינים למעטפות הכפולות ברחובות, שם מועמד יש עתיד, זהר בלום, צפוי להתמודד בסיבוב השני. עם הישג משמעותי במועצת העיר." אמר יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד.

עוד הוסיף, "יש עתיד הגדילה את כוחה בלמעלה מ-40 מועצות מקומיות בבחירות האחרונות. במועצות רבות, כולל בתל אביב, הפכה יש עתיד לסיעה הגדולה בעיר. זוהי עוד עדות לכוחה הצומח של יש עתיד בחברה הישראלית ולמחנה הליברלי. אני גאה בעיקר במספר הגדול של נשים שנבחרו להוביל ולהיות חלק ברשימות שלנו וניצחו ברחבי הארץ לראשות ובמועצות (יותר מ-40 אחוז נשים). מברך את השרה לשעבר, אורנה ברביבאי על התמודדות נפלאה והישג משמעותי. תל אביב הפסידה אבל ישראל התברכה בך. מברך את ניסן בן חמו על דרך ארוכה וחשובה שעשה למען העיר ערד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"ולבסוף, בבוקר הזה אני מברך את כל המתמודדות והמתמודדים שנבחרו ומעריך את כל השותפים שלנו שמתייצבים להיות נבחרי ציבור, גם אם הפעם לא זכו. ישראל צריכה שינוי. התחלנו בשלטון המקומי ונמשיך לארצי". סיכם לפיד.

יש עתיד - יאיר לפיד
ארכיון. צילום: עוז שכטר/ תדמית

4 תגובות

  1. גם הבוקר לפיד קם להפסד צורם בעיקר בתל אביב, וממשיך לפמפום אפס IQ, אבל תמשיך לחלום אומרים שחלומות מתגשמים, לא עבורך !!!

Back to top button