חדשות הארץמבזקים

מנכ״ל בצלמו שלח מכתב חיזוק לתאגיד: ״יובל אברהם בחר לירוק בפני עמו״

בסופשבוע האחרון זכה יוצר ישראלי יובל אברהם בפרס בברלין על סרט אנטי ישראלי שעשה. במהלך הטקס סרב אברהם להזכיר את הטבח שנעשה ואת החטופות שעוברות פגיעות מיניות בכל רגע ורק השמיץ את המדינה. בעקבות זאת התאגיד מתח עליו ביקורת חריפה וזה דרש מהתאגיד להתנצל בפניו. עד כה התאגיד סרב להתנצל, אך הוריד את הכתבה.

שי גליק מנכ"ל בצלמו שלח מכתב חיזוק לתאגיד ולשדרנים וציין שהעם כולו עומד מאחוריהם ואסור להיכנע לשמאל הקיצוני. במכתבו כתב: "לאחר שאלפי בני אדם נטבחו בשביעי לאוקטובר, מאות אלפי פונו ונחטפו מאות, ביניהם נשים, ילדים, מבוגרים וחולים במחלות קשות העוברים התעללות קשה, יובל אברהם בחר לירוק בפני עמו ומולדתו והחליט במקום להזכיר את החטופים בטקס יוקרתי בגרמניה להשמיץ את מדינת ישראל ולפגוע בה.

"עשיתם כתבה שסיפרה את האמת. הכתבה שלכם שיקפה את מה שחושב רוב ככל העם והאזרחים במדינה. אין לכם שום סיבה להתנצל על הכתבה. ההיפך הגמור הכתבה סוף סוף השמיעה את הקול של העם ולא את הקול של הפוליטקלי קורקט. לא צריך להתרגש יותר מדי, העם בישראל כולו היה גאה בכתבה הזו שסוף סוף אמרה את האמת בפנים. בשם אזרחי ישראל כולם אני מחזק את ידיכם ומפציר בכם אל תכנעו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ״ל בצלמו הוסיף ואמר: ״הגיע הזמן להגיד את האמת: יובל אברהם פגע בעמו ומולדתו וראוי לכל בוז וגינוי והוקעה. אסור לתאגיד להתנצל ועליו להמשיך בקו הזה של גאווה ישראלית ומאבק במי שבוחר לתקוע סכין בגב של חללי צה"ל החטופים ומשפחות שכולות ומפונים.״

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
שי גליק - ארגון בצלמו
ארכיון צילום: בצלמו

Back to top button