מבזקיםמשפטי/פלילי

הפגנה בלתי חוקית בתל אביב: נעצרו 21 מפגינים בחשד להפרות סדר

המשטרה נערכה הערב (מוצ"ש) בכוחות מתוגברים, במטרה לאבטח ולשמור על הסדר הציבורי, לצד הכוונת התנועה בהפגנה מתוכננת על רחוב קפלן סמוך למתחם הקריה בתל אביב.

במקביל למחאה שאושרה על ידי המשטרה התקבצו מספר מפגינים על צומת באופן בלתי חוקי והחלו להפר את הסדר ולהתעמת עם השוטרים. בתום המחאה שאושרה התפזרו רוב המוחים, כאשר עשרות מהמפגינים החלו לרדת לצומת קפלן מנחם בגין והפרו את הסדר יחד עם ייתר המפגינים שנכחו במקום.

המפגינים שלא נשמעו להוראות השוטרים ביצעו חסימה של הכביש ומנעו את חופש התנועה מכלי רכב שנעו על הצירים. למרות כל הקריאות וניסיונות ההידברות, המפגינים לא שעו להוראות השוטרים והמשיכו בהפרות הסדר, בשל כך המשטרה נאלצה להפעיל אמצעים לפיזור הפגנות במטרה להפסיק את העבירות ולפנות את הצירים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך ההפגנה הבלתי חוקית נעצרו 21 מפירי סדר שהועברו לחקירה בתחנת המשטרה, לצערנו ראינו היום מספר מפגינים שהגיעו במטרה להתעמת עם שוטרים ולפגוע בהם, ולא לשם מחאה לגיטימית.

משטרת ישראל מדגישה כי היא רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת מחאות כל עוד הן מתקיימות במסגרת החוק , יחד עם זאת המשטרה הבהירה כי לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג או פגיעה בחופש התנועה וכל התנהגות העלולה לסכן את שלומו של הציבור.

צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

Back to top button