מבזקיםפוליטי / מדיני

סקר: המפה הפוליטית – מי מתחזק ומי לא עובר את אחוז החסימה?

בסקר מנדטים שפרסם היום (שישי) מעריב נראה כי היציבות נשמרת ולא חל שינוי בין הגושים – כך שהקואליציה הנוכחית נותרת עם 44 מנדטים בלבד לעומת 76 מנדטים למפלגות האופוזיציה. גם בהתאמה לראשות הממשלה המצב דומה לסקר הקודם ובני גנץ נותר מוביל עם 48% מול בנימין נתניהו שמקבל תמיכה של 32% בלבד, 20% השיבו כי אינם יודעים.

על פי הסקר אילו היו מתקיימות הבחירות לכנסת היום, מפלגת המחנה הממלכתי הייתה מקבלת 39 מנדטים (ירידה של מנדט מהסקר הקודם), הליכוד 18 (ללא שינוי מהסקר הקודם), יש עתיד יורדת במנדט אחד ומקבל 12, ישראל ביתנו נשארת על 10 מנדטים, עוצמה יהודית נותרת גם היא על 10 מנדטים, ש"ס מתחזקת במנדט ועולה ל-10, יהדות התורה נחלשת במנדט ויורדת ל-6, חד"ש-תע"ל נותרת יציבה על 5 מנדטים, מר"צ מתחזקת במנדט ומקבלת אף היא 5 מנדטים ורע"ם נחלשת במנדט ומקבלת 4. מפלגתו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' (הציונות הדתית) מקבלת בסקר זה 2.9% ואינה עוברת את אחוז החסימה, כך גם מפלגת העבודה ובל"ד.

הסקר, שבו השתתפו 508 משיבים, נערך על ידי לזר מחקרים, בראשות ד"ר מנחם לזר, בשיתוף Panel4All, ב- 21-22 בפברואר. טעות הדגימה המרבית בסקר עומדת על 4.3%.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
נתניהו גנץ
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת, עמוס בן גרשום

Back to top button