מבזקיםצבא וביטחון

שר הביטחון גלנט בבסיס צה"ל בצפון: תהליך המשוואות של נסראללה קרס

שר הביטחון יואב גלנט הגיע היום (שלישי) לביקור בבסיס ״טל שמיים״ של חיל האוויר בצפון הארץ. שר הביטחון קיבל סקירה על פעילות המערכת בשגרה ובחירום, וצפה ביכולות הבקרה האווירית לגילוי האיומים השונים. יחד עם ראש מטה חיל האוויר תת-אלוף עומר טישלר, ראש מנהלת חומה במפא״ת משה פתאל והקצינים המפעילים את המערכת, שר הביטחון דן על השלמת הליך המבצוע, והביע את הערכתו בפני החיילים והחיילות על פעילותם.

שר הביטחון גלנט אמר בשיח עם החיילים ממערך ההגנה האווירית: "הערכה גדולה למה שאתם עושים, באתי לכאן למערך הגילוי, הבקרה והיירוט, כדי להתרשם ממבט ראשון ולראות את הדברים. יש פה שילוב חיילות, חיילים, אנשי קבע, חובה, מילואים, אנשי משרד הביטחון – כולם מחוברים ביחד, אני שמח שיש פה השתלבות של חברה שבאו מהמגזר החרדי ולוקחים אחריות".

השר גלנט הוסיף: "אנחנו במלחמה בדרום ואנחנו פוקחים עין, והעין הזאת נמצאת מאחורינו מכיוון צפון. המשוואות שחיזבאללה חשב שהוא יצר קורסות כשחיל האוויר וצה"ל מחליטים לתקוף – בדמשק, בביירות, בצידון, בנבטיה – בכל מקום – הם עושים את העבודה הזאת ושום משוואה לא עומדת בעניין".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר השר גלנט: "היעד שלכם, ביחד עם כל המערכת הצה"לית, זה לראות שבכל יום אנחנו מנצחים. אני מקווה שלא יהיו ימים יותר קשים ונשאר במעטפת שבסוף תגיע לתהליך הסכמי ונחזיר את התושבים, אבל אם יהיו – אתם תדעו מה לעשות, יש לכם את מיטב האנשים, מיטב הטכנולוגיה, וממה שאני מתרשם יש לכם הרבה מאוד נחישות ומוטיבציה. אז לצד כל הדברים הקשים שמלחמה מביאה, היא הביאה גם לאחדות, כדאי שכולנו נלמד מהאחדות של החיילים והלוחמים".

גלנט - חיילים -
צילום: אלעד מלכה
גלנט - חיילים -
צילום: אלעד מלכה
גלנט - חיילים -
צילום: אלעד מלכה

Back to top button